Shanghai internet

reach52

Member
Ik probeer in Shanghai wat tijd te doden met internet en het lijkt er op of "gevaarlijke"sites als youtube, pprune, facebook niet werken zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
 
PPRuNe ligt er in Europa (tenminste bij bij) ook uit. Kan te maken hebben met die 486 server die ze op dat eiland nog gebruiken... :grijns:

Ik was een dikke maand geleden nog in PVG en toen werd Youtube idd geblocked vanwege die protesten in Tibet. Ik neem aan dat Youtube ook nu weer geblocked wordt i.v.m. de onrusten in Urumqi.

Lees anders een goed boek als je je verveelt. Ik kan Nineteen Eighty-Four van George Orwell van harte aanbevelen! :D

Big Brother is watching! ;)
 
Hyves werkt ook niet in PVG
Maar dat is al lang niet zo erg als de sensuur in DMM (nietwaar JD?)
Daarom gaan die gasten allemaal zo los in Europa...hypocrieten
 
Klopt skype is al jaren geblokkeerd in DXB door Etihad, omdat het in strijd is met de regels, national security bla bla in het kort levert geen geld op... En ja er is een weg om heen omdat het een proxy block is vraag EK crew ff hoe het programaatje heet en je kan het gebruiken in de meeste internet cafe's werkt skype omdat ze dat programmaatje gebruiken
 
ik herinner me net voor MAC werkt het programma anchor free. Helaas krijg je dan wel van tijd tot tijd popup reclames
 
Skype werkt wel in DXB. Je kan alleen niet naar de website van ze to om het te downloaden/installeren. Als je het al op je computer hebt, werkt het gewoon.
En Google werkte een tijd niet (misschien nu ook nog steeds niet idd.) omdat ze niet de gewenste censuur wilden toepassen; daarom werd de site geblokkeerd.
 
Klopt! Heb gister een half uur met Supi gesproken over Skype zonder problemen...dus gestesst (euh, getest) en werkend bevonden.
En dat drankje met T&G zojuist was wel erg gezellig in HKG zojuist...toppertje...BA & VA hadden ook een delegatie die we helaas achter moesten laten want t werd wel errug laat
Jammer dat de Airworkvlag er niet op tijd was voor mn vertrek anders was ie nu gefotografeerd in the one and only From Dusk till Dawn ;-)
Genoeg hulu daar trouwens, heb je geen internet voor nodig....hehe
 
Hey T&G: da's een erg mooi progje! Werkt ook om in Europa youtube videos te kijken die gewoonlijk vanwege copyright issues zijn geblokkeerd. Top! :biertje:
 
Back
Top