Seminar Topilots

Heey Roy,

Kort maar krachtig denk ik dat: AI's is het zeker handig voor R/E is het absoluut niet nodig gezien de dingen die ik heb gehoord over de CRM en ATPL testjes dat die echt redelijk goed te doen zijn.

Ik denk dat 10% Seminar is en 90% eigen inzet! :)
 
Helaaaaas nicht bestanden :<
Op naar AB! Sponsorships afstruinen.
Heeft iemand wat inside info over de opleiding en ervaring met de selectie ?
En ja ik weet dat ik nu allemaal verwijten naar mijn hoofd krijg van haal maar eerst de selectie etc. maar het salaris bij AB is stukken minder dan bij LH volgens ppjn klopt dit(Het is uiteraard alsnog riant) ?
Uitleg hierbij: Is het verstandig om te gokken op opleiding KLS/EPST(met de nederlandse kosten) en dan hopen bij KLM/LH aangenomen te worden na de opleiding in the end(na afbetalen van schuld)meer over te houden ?
Ik kijk graag ver vooruit.

Alvast bedankt.

Q10
 
Ik zou in ieder geval bij de DLR vragen waar het aan schortte. Dan weet je hoe dicht je bij de norm in de buurt zat. Misschien willen ze zelfs wel een inschatting maken of je algemeen geschikt bent om piloot te worden.

Heb vroegah ook eerst bij Klu en KLS ernaast gegrepen voordat LH mijn ware kwaliteiten ontdekte :yeehaa: Aan de andere kant worden er ook genoeg naar huis gestuurd omdat ze echt te weinig aanleg hebben.

Een baan van Airberlin zouden hier in D niet al te veel mensen laten lopen. Een kennis van mij is er ongeveer tegelijk met mij begonnen, en omdat hij na 5 jaar CP was kon hij mijn salaris ook enigzins bijhouden. Ik verwacht alleen wel dat de toekomst voor AB moeilijker wordt, alles hangt eraan of ze genoeg passagiers uit hun alliantie met AA gaan trekken. Tot nu toe maken ze zo goed als geen winst en hebben erg weinig eigen kapitaal.
 
Back
Top