Selectie Air Berlin

suikerpinda

New member
Goedemorgen,

Binnenkort mag ik op selectie bij Air Berlin. Na de kennisbank en wat andere fora te hebben gelezen heb ik toch nog een vraag.

Mijn Duits is wel aardig/goed maar mijn luchtvaartechnisch Duits niet. Nu was mijn vraag of de ATPL-theorie in het Duits of in het Engels is?

De selectie gaat via Interpersonnal en mocht iemand hier ervaring mee hebben / andere tips and tricks dan hoor ik het graag.

Groet,

Suiker
 
Ik zit bij die andere club, dus ik kan er niet veel over zeggen, maar ik heb wel een link, voor het geval dat je hem nog niet kent:
http://www.pilotenboard.de/viewforum.php?f=36

En hier in Duitsland is de vraag vooral wanneer de stekker uit AB gaat, dus wees financieel voorzichtig. Goede kans dat de arbeidsvoorwaarden binnenkort sterk naar beneden worden bijgesteld, of dat je in je proeftijd (in D standaard 6 maanden) ontslag krijgt.
 
Hartelijk dank! Ik zal zo de link bekijken. Ik hoorde inderdaad dat het niet heel goed gaat met AB dus als het een contract is waar ik zelf type moet betalen sla ik over omdat het risico te groot is.

Nogmaals dank!

Suiker
 
Hartelijk dank! Ik zal zo de link bekijken. Ik hoorde inderdaad dat het niet heel goed gaat met AB dus als het een contract is waar ik zelf type moet betalen sla ik over omdat het risico te groot is.

Nogmaals dank!

Suiker

TR Wordt betaald, dus je betaald zelf geen TR.
 
Back
Top