Sectorwerkstuk piloot gezocht voor klein interview

haha ja, maar het is zoooveel werk, dat ik het interview glad was vergeten.. gelukkig begreep mijn mentor het :D
iedereen die heeft gereageerd: ONWIJS BEDANKT!! ik stop ze allemaal in m'n sectorwerkstuk ;)

mvg Jeroen
 
Ben geen piloot maat ik weet wel bijna zeker dat vliegen met Battlefield 2 niet veel helpt... In ieder geval niet voor je vliegaanleg.
Voor je hand-oog coordinatie misschien wel maar dan kun je beter Unreal Tournament oid gaan spelen... Een "snelle" shooter.


Nee man... Counter Strike Source is pas goed voor je oog-hand coordinatie! :D
 
Nu het werkstuk gemaakt kan worden, stel ik voor dit onderwerp te laten voor wat het is. Ik zal het niet sluiten, want r03n_d zal nog wel even moeten terugmelden wat voor cijfer hij heeft gekregen...
 
Bij ons op school zeiden sommigen toen altijd dat je dan het hoogste rendement had gehaald wat je maar kon halen. Je had dus precies genoeg gedaan.

:D:D

Tks

p.d. als je natuurlijk teveel neer hebt gekalkt zal hij zelf wel ff op het net gekropen zijn om ff te kijken wat er nou werkelijk in het topic staat :D:D
 
9 vd 10 kwam vn deze site, maar hij zei dat ik het goed in mijn eigen woorden had gezet :p maja.. sorry mannen..
 
hey mensen,

ik moet net als, ro3n , ook een profielwerkstuk maken, dus,
ik gebruik zijn vragen maar, wil alsjeblieft iemand antwoorden
of voeg me toe op msn, natpapier@live.nl
ik hoop dat jullie snel reageren, anders gaat me nederlandse lerares weer moeilijk doen.. :( ;P
 
haha kon dat maar, ja ik heb wel al wat gevlogen, zie m'n gegevens onder m'n naam kleine 400 uur op dit moment, dus sta wel nog aan begin van vliegcarriere!
Greetz

kan size44 mij ook helpen?... ik heb ook een interview nodig namelijk..:confused:
 
hey mensen,

ik moet net als, ro3n , ook een profielwerkstuk maken, dus,
ik gebruik zijn vragen maar, wil alsjeblieft iemand antwoorden
of voeg me toe op msn, natpapier@live.nl
ik hoop dat jullie snel reageren, anders gaat me nederlandse lerares weer moeilijk doen.. :( ;P

Profielwerkstukken tegenwoordig zo makkelijk? :( In havo 5 heb ik een profielwerkstuk gemaakt over een kustnota.. hoe de regering dacht zwakke schakels in de nederlandse kust aan te pakken en te versterken..
Wilde ook wel zoiets als een interview en wat randzaken met een piloot:passed: :kerst:
 
Ja inderdaad Daan, dacht dat een profielwerkstuk nog meer inhield.. Tenminste zo was 't een paar jaar geleden toen ik 'm moest maken. Euhm, v.w.b. de vragen.. wil iedereen best wel helpen maar straks ben ik non stop bezig met het invullen van vragenlijstjes. HEb ik ook niet echt tijd voor. Dus liever nu iemand anders een keer antwoorden. Mocht je echt niemand hebben moet je me maar ff PM-en en dan kan ik kijken of ik er tijd voor heb (licht natuurlijk aan de grootte van de vragenlijst).. Volgens mij kan ik hier nog geld mee gaan verdienen :p haha!

Greetz
 
mwoah....niet echt veel behoefte aan een bijbaantje....:D! Verdien genoeg, dus gebruik m'n vrije tijd wel voor leuke dingen!!

Greetz
 
Hallo,

De reden dat ik dit bericht plaats is omdat ik graag in contact zou willen komen met een militair vlieger. Ik doe dit via dit (behoorlijk oude) topic omdat ik er anders een nieuwe voor zou moeten openen. Voor het vak Nederlands (en ook voor mijn profielkeuze)
moeten wij iemand interviewen die een beroep uitoefent dat jijzelf ook zou willen doen.

Ik ben dus persoonlijk heel erg geïnteresseerd in vliegtuigen, militaire vliegtuigen in het speciaal, en zou daar later graag wat mee willen doen. Ik ga
hoogstwaarschijnlijk het profiel NT (Natuur Techniek) kiezen met extra wiskunde vanwege mijn interesse in dit vak. Ik ben nog niet zeker van mijn
keuze en zou daarom graag iemand willen interviewen die dit zelf doet, om wel zeker te zijn van mijn keuze.

Graag zou ik met u in contact komen via de mail. (jeriwouters@live.nl) Dit heb ik als voorkeur omdat u en ik dan op elk moment kunnen reageren en niet tegelijk beschikbaar hoeven te zijn
Het lijkt me geweldig als iemand hier op zou reageren.
m.v.g. Jeri Wouters
 
Back
Top