scoop 2006

Status
Not open for further replies.
PHEHEH said:
Tijgert, je bedoelt zeker "meer" verlies draaien????......
...... en wij naar PBM, jullie naar PBM en wij niet meer naar PBM
:grijns: :grijns: :grijns:

@Tijgert
ik bedoel met "wij" niet wij, maar jullie

Het was goed Nederlandsch van je, ik begreep je ook wel.

Ik vraag me zelf af wanneer hoe lang je verlies mag maken, voordat .....

Welkom terug onder je oude naam. Ik ben benieuwd of de profesor ook het forum is onder een nieuwe naam.


@THD
Ik begrijp je post niet. Leg nou eens uit wat je bedoelt met je boodschap
 
Flitsende foto wel, die 7E7. Nadat er tientallen clubs waren gevallen voor de mooie looks, blijkt de 787 er straks gewoon als een mini-777 uit te zien. Slimme zet van Boeink.

Tijgert, welcome back. Zo te zien laat je je nog net zo makkelijk door je interne propaganda-machine foppen als vroegâh. Nu idd ook de Prof nog terug en oude tijden gaan hier herleven. :biertje: :yeehaa:
 
Wat een gemopper hier weer. Lekker modder over en weer over de 06/24. Als ze bij Arke 787 krijgen is dat gewoon prima. Hoe is toch wurst. Een plausibele aanwijzing voor deze move zou de discussie meteen stoppen. Dat gegis en vermoeden hier op dit board hangt me ook iedere keer weer mijlenver de keel uit!

Climb350
 
beetje een dooddoener "zeg maar Theo". probeerde het weer een beetje on-topic te krijgen, maarja...:wegkwijt: Beetje jammer Theo.
 
GHeGHe.. wat een gezwes allemaal weer....heerlijk..gaat WEER nergens over!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
He bevestig liever ff of ik het nu goed heb gezien.
Had vanochtend een proefdraai sessie in de sim op de B767 bij de KLeM. Na afloop ff Bij die prachtige A340 van Jordanien gekeken en zag in de achter grond op SPL centrum een 737NG taxien met een wel erg bekend Logo en kon het niet helemaal goed zien maar in mijn ogen was dat het logo van vARKEFLaaY..
Any 1 some more info?

cheerios
 
SURFRULES

FUTURA DAMPLEASE WINTER EN ZOMER B737-800 WELKE VOOR ARKEFLY GAAT VLIEGEN
ZIE ANDERE TOPICS
 
Dit topic loopt niet echt lekker. Ik sluit af. Een nieuw topic kan uiteraard gestart worden, liefst zonder onderling genar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top