Schumacher is terug ! ! !

Q-nimbus

Active member
Michael Schumacher rijdt komend jaar voor Mercedes GP. Fantastisch!

Mijn voorspelling: Schumi wordt op z'n dooie akkertje wereldkampioen.

gr

Q-nimbus (m'n hele dag is weer goed!)
 
Michael Schumacher rijdt komend jaar voor Mercedes GP. Fantastisch!

Mijn voorspelling: Schumi wordt op z'n dooie akkertje wereldkampioen.

gr

Q-nimbus (m'n hele dag is weer goed!)

Heb er nu al weer helemaal zin in! Die gast wordt toch om z'n oren gereden door Hamilton. :yeehaa:
 
't Is een vervelend en arrogant ventje die welliswaar 't gaspedaal weet te vinden. Zijn carriere had er heel anders uitgezien als 'ie destijds niet Hill en anderen van de baan af reed. Shumi is synoniem aan "He who Cheats".

Triest dat 'ie weer mee wil doen. Ik hoop dat 'ie in de achterhoede eindigd...

Zo, dat moest ik effe kwijt.
 
Is het niet zo dat Schumacher gestopt is toen net het handmatig schakelen (of minder computergestuurde schakelen) verplicht werd. Ben benieuwd hoe hij zich hierop aan gaat passen.


Shumi is synoniem aan "He who Cheats".

Ik ben ook geen Shumi fan (Mika Hakkinen, dat was een piloot!), maar vond het toch altijd wel een sportieve vent. Op welke gebeurtenissen is je reactie gebaseerd (laat maar, heb me verder ingelezen/geyoutubed)?

En ik blijf het jammer vinden van Massa, hoop dat hij zo spoedig mogelijk terug komt om Shumi zijn 'ass the whoopen''

:kerst:
 
En ik blijf het jammer vinden van Massa, hoop dat hij zo spoedig mogelijk terug komt om Shumi zijn 'ass the whoopen''

:kerst:

Is er eigenlijk al bekend wanneer Massa weer zijn eerste race zal rijden?

Nico Rosberg krijgt in ieder geval een boeiende teamgenoot! Feit blijft wel dat er sinds Schumacher uit de F1 gestapt is, er veel is veranderd... Hoe hij zich hieraan aan weet te passen is een tweede....

Er gaat veel veranderen in de formule 1 komend jaar: nieuwe teams, nieuwe puntentelling etc! Ik denk wel dat het 'minder' spannend wordt met deze nieuwe telling, vind het gat tussen het aantal punten dat de nummer 1 en nummer 10 nu zullen krijgen wel heel erg groot...
 
vond het toch altijd wel een sportieve vent. Op welke gebeurtenissen is je reactie gebaseerd

Schumi? Schjoemel! Zo onsportief als de pest, wat een arrogant figuur.

Rijden kan hij wel, dat moet iedereen (denk ik) toegeven. Maar laat hij nu toch eens alstublieft kappen, en de huidige generatie lekker laten racen. Hij is/was top, heeft dat bewezen, ga nou lekker managen, dan zijn wij er vanaf....
 
Back
Top