Scholen forum

Hector

New member
Hallo Diana! Even een vraagje tussendoor. Als ik iets wil lezen over een bepaalde vliegschool, moet ik spitten in een hele rij topics. Nu ben ik niet lui en neem daarvoor wel de tijd. Ik kan hiervoor de zoekfunctie gebruiken, maar echt overzichtelijk wordt het nooit.
Is het misschien mogenlijk om in de layout van deze site, een overzicht van alle Europese vliegscholen weer te geven en daar alle tot nu toe verschenen topics aan te hangen die specifiek met de betreffende vliegschool te maken hebben? Als iemand bv wil lezen wat er voor topics over de kls zijn, klikt ie op kls en verschijnt de lijst kls topics. Bij dfa, stella etc idem.
Misschien dat hierdoor wannabees sneller en overzichtelijker vinden waar ze naar op zoek zijn, voordat een vraag voor de 10e keer in een nieuw topic gesteld wordt en sommige topics ten onder gaan aan topicpollution.
 
Zou heel erg handig zijn, niet iedereen doet er bijvoorbeeld [KLS] voorzetten, scheelt inderdaad zoekwerk.
 
Zal de mogelijkheden daartoe bestuderen. In principe is hier de "tag" voor bedoeld, maar inderdaad gebruikt niet iedereen de tag en het is mij schier onmogelijk om ieder topic aan te passen en zelf te taggen. Zal kijken wat een praktische oplossing is.
 
Weet iemand waar de programma's van Tjeerd Schout staan? Namelijk alle links op airwork (wannadoo..) die doen het niet meer.

Alvast bedankt!!
 
Back
Top