Schaffen-Diest, 14-15 augustus

NazgulAir

New member
zie website

Zijn er hier nog mensen die naar Schaffen-Diest (EBDT) willen gaan? Of dat al gepland hebben, zelf vliegend of als meevlieger?
De geringe afstand nodigt nl. uit tot een aanloopvluchtje, vorig jaar was dat een lunch op Headcorn. Dit jaar misschien lunch in Le Touquet of zo? Anders wordt het vliegen zelf wel errug kort (goedkoop is het dan weer wel).

N.B. Ikzelf plan mijn ETA op EBDT op begin vrijdagavond 13 augustus, dus de lunchoptie maakt wel een vrije dag noodzakelijk en je moet ook niet bijgelovig zijn!
 
ik had 14 augustus op de planning staan. gehele dag. Vlieg zelf met vrienden naar Diest, hou me aanbevolen voor evt. tussenstops eo. aktiviteiten.
 
:biertje:Volksfest is Straubing (EDMS)... Moet daar aanwezig zijn om de lokale brouwerijen van hun spul af te helpen.... Yeah, it's a lousy job but somebody has to do it....:biertje:
 
:biertje:Volksfest is Straubing (EDMS)... Moet daar aanwezig zijn om de lokale brouwerijen van hun spul af te helpen.... Yeah, it's a lousy job but somebody has to do it....:biertje:

Ligt net een beetje ver weg...
Leuke baan overigens, zo in het water.
 
Zou leuk zijn om met meer Airworkers gaan. Blijven jullie dan voor de BBQ? Ik ben er vrij zeker van dat Chaseplane weer van de partij zal zijn.
Wie heeft de Airwork vlag? Al een tijdje niets gehoord over de vlag(gen), trouwens.
 
Jazeker, al 12 jaar. En van Avia Noord. Groepje klinkt goed. Contact Nosig.
Hebben ze daar een harde baan? Kom misschien als alternatief met een kist uit Engeland, maar die kan niet op gras landen.
 
Een Jet Provost, maar dat gaat dus niet door. Lelystad en dan met de KAX denk ik, met een paar man? Even kijken hoe ik zit qua rooster want ik denk dat ik wat moet ruilen.
 
MelvinR
Als jij een toestel hebt weet ik misschien wel een instructeur voor je die ook graag naar dit evenement gaat en ook je vlucht heen en terug voor je PPL kan aftekenen.
 
Mijn rooster gaat nog niet zover, dat weet ik over 2 weken pas. Wel net vrij ervoor gevraagd nu, acht de kans niet heel groot vanwege korte termijn. KAX is helaas niet vrij 13 t/m 15 aug omdat ene Tediek die al geboekt heeft op de 14e ;).

De inhuur JBH is wel vrij alle dagen, heerlijke kist (superhawk 180 pk, veel payload beschikbaar).
 
Wazdanou TD? Niet meer met de PBB? Zelf hoop ik zaterdag even langs te komen als passagier van de enige Piper Clipper die Nederland rijk is.
 
Back
Top