SA227 training manual / POH

ojjo29

New member
Weet iemand waar ik een SA227 training manual / POH kan downloaden? Heb al flink gegoogled maar vind niet echt iets bruikbaars....
 
Waar heb je die voor nodig? De metro is niet echt een populair vliegtuig meer, behalve bij wat vrachtbedrijfjes.
Ik heb wel een papieren versie ergens, geen idee waar, en heb de tijd er niet voor om hem op te zoeken en niet de technologie (adobe software) om er pdf files van te maken. Heb je bepaalde vragen, dan kan ik die misschien wel beantwoorden. Als je naar Seattle komt, dan zal ik nog eens gaan zoeken waar die boeken liggen, kun je ze doorkijken als je dat wilt.

Een hele korte google search leverde dit op: http://www.eflightmanuals.com/detail/itemList.asp?cID=3323

Het verschil tussen de AC en AT versie is dat de AC de Metro III is (MGTOW 14500 lbs), 1000shp motoren en de AT de Metro 23, MGTOW 16000 lbs met 1100shp motoren, een dual stall system en een iets aangepast instrumentenpaneel. De III is de meest voorkomende versie, en die manual kost $74.- .

Is dat geld het waard? In mijn ogen niet. De maatschappij waar je voor gaat vliegen (neem ik aan) zal de boeken wel ter beschikking stellen, en het is een redelijk makkelijk vliegtuig, niet iets dat je niet bij kunt houden tijdens training.
 
Last edited:
Redelijk makkelijk! 767 Electrical system is 'n eitje vergeleken met die kluwe koper in dat ding.
 
Back
Top