Ryanair naar Griekenland?

Grasparkiet

New member
In de welbekende wandelgangen hoor ik geruchten over mogelijke routes naar Griekenland. Dit zou deze zomer al gerealiseerd worden. Ryanair zou vanaf STN en BGY naar Volos gaan vliegen.

Iemand hier misschien meer informatie over? Lijkt mij een markt waar voor Ryanair veel te halen is.
 
Ik dacht dat Griekenland dicht zat door easy en griekse mpijen. Maargoed dat kan nooit voorgoed zijn! Zou wel leuk zijn voor zomers, maar in de winter lijkt t me niet heel populair
 
Ryanair heeft slots (+aanvragen) voor verschillende bestemmingen in Griekenland. Zowel Athene als de eilanden.
 
Ook plannen naar Turkije? Tijdens de zomer kan het heel wat opleveren om vanuit Nederland/Frankrijk/Belgie/Duitsland naar Turkije te vliegen.
 
Nou hoera :)

Kom ik daar ook nog eens! Als ze dat ook vanuit Duitsland gaan doen dan...
 
Ik weet het niet precies, dr is iets met Marokko waardoor dat gemakkelijker is (??)
We mogen echter niet uitwijken naar bijvoorbeeld Algarije.
 
Overload, dat je niet mag uitwijken naar Algerije zal waarschijnlijk een safety issue zijn, nogal wat terroristen daar. Bij KLM mochten we ook maar naar een bepaalde plaats in Algerije uitwijken, de rest was off-limits. Tenzij je natuurlijk in de fik staat.
 
Ryanair, the world’s favourite airline, today (25th Feb) gave the Greek Economy a much need boost as it launched its guaranteed lowest fares on six new routes to the Greek holiday destinations of Kos, Rhodes and Volos for the first time. Ryanair’s Greek routes will operate from Kos, Rhodes and Volos to Milan (Bergamo), from Kos and Volos to Frankfurt (Hahn) and from Rhodes to/from Pisa from May 2010, delivering over 200,000 passengers p.a. and creating 200 local jobs.

Leuk we gaan naar Griekenland!
 
Oefenmaatje gezocht ter voorbereiding

Oefenmaatje gezocht ter voorbereiding

Hallo,

Ik heb de MCC bij Oxford te Stockholm gedaan in de hoop bij Ryanair te mogen komen. 3 mensen uit mijn klas daar zijn reeds aangenomen nu (MCC was in december 2009). Er is mij verteld dat ik binnenkort uitgenodigd zal worden voor de interviews. Nu wil ik mijn SOP's en call-outs een beetje blijven oefenen maar alleen is maar alleen en is dat erg lastig. Is er misschien iemand die hetzelfde heeft en zich ook goed wil voorbereiden op de assessment bij Ryanair laat het dan weten. Wellicht kunnen we samen een aantal keer oefenen op een simulator ergens...

Groeten,

Mickypilot
 
Hallo,

Ik heb de MCC bij Oxford te Stockholm gedaan in de hoop bij Ryanair te mogen komen. 3 mensen uit mijn klas daar zijn reeds aangenomen nu (MCC was in december 2009). Er is mij verteld dat ik binnenkort uitgenodigd zal worden voor de interviews. Nu wil ik mijn SOP's en call-outs een beetje blijven oefenen maar alleen is maar alleen en is dat erg lastig. Is er misschien iemand die hetzelfde heeft en zich ook goed wil voorbereiden op de assessment bij Ryanair laat het dan weten. Wellicht kunnen we samen een aantal keer oefenen op een simulator ergens...

Groeten,

Mickypilot

Door wie is je dat verteld als ik vragen mag?
 
Door de Scandinavian Aviation Academy waar we de MCC hebben gedaan. De drie jongens hebben ook van hen de uitnodiging gekregen. Ik heb ze hier ook over gesproken. Misschien is het inderdaad zinvol een nieuwe topic aan te maken JC.
 
Back
Top