Ryanair kinderachtig?

Ik was vandaag in Manchester en zag deze Ryanair staan.
Ik vind het heel erg jammer dat ze dit er nog op hebben staan, een beetje stickers wegschrapen kan toch niet zo moeilijk zijn. Wat vinden jullie er van, en hebben jullie nog meer dergelijke voorbeelden, niet alleen Ryanair dus.

3338379197_fe4ec43f97.jpg
 
Ryanair zegt, wat andere denken...
Niet altijd netjes, maar de een zijn dood de andere zijn brood.
 
Ze zeggen wat anderen denken? Nou, ik denk niet dat iedereen dit denkt. Misschien de mensen die voor Ryanair werken. En laten we eerlijk wezen, iets denken of het met grote letters op je vliegtuig zetten is iets anders.

Kinderachtig dus ja. Behoorlijk. Maar goed, het is ook een k*t bedrijf.
 
Easyjet heeft in het verleden ook teksten op de romp gehad en Virgin Atlantic gebruikt dit medium ook om een mogelijke samenwerking tussen BA en AA af te keuren echter om op deze manier het faillisement van een van je concurrenten te 'vieren' is op zijn zachts gezegd wel een beetje sneu ja. Lijkt wel of daar een hoop opgekropte frustratie achter zit. Je zou verwachten dat een bedrijf zo groot als FR dit niet nodig heeft.
 
Last edited:
Dat de een zijn dood, de ander zijn brood is, dat weet iedereen. Maar om dit maanden nadat ze echt failliet zijn, nog steeds op je vliegtuig hebt staan, is een teken van geen respect.
Meeste pax bij Ryanair weet niet eens meer wat ze ermee bedoelen!
Haal het er gewoon af, simpel toch.
 
achja netjes is anders.. maar dit is het zelfde als je ergeren aan de plaatselijk kerkklokken.
Kan me er niet meer druk om maken, dit is ryanair en dat zal niet veranderen.
 
achja netjes is anders.. maar dit is het zelfde als je ergeren aan de plaatselijk kerkklokken.
Kan me er niet meer druk om maken, dit is ryanair en dat zal niet veranderen.

In een oogopslag kan je zo maar weer eens goed zien c.q. goed inschatten wat voor persoon Michael O'Leary eigenlijk is. Gewiekst zakenman? Gluiper? Ach, je bent voor of tegen hem.

Trouwens de vergelijking met het luiden van de plaatselijke kerkklokken vind ik toch eentje in de categorie "dat slaat als een tang op een varken" !!
 
Het geeft eens te meer aan hoe FR management over personeel denkt, want er zijn toch een hoop gezinnen zonder baan komen te zitten door het faillissement. Niet echt iets om lollig over te doen.

Ik zal me schamen als er bij mij over 10 jaar bye bye Ryanair op mn kist staat
 
achja netjes is anders.. maar dit is het zelfde als je ergeren aan de plaatselijk kerkklokken.
Kan me er niet meer druk om maken, dit is ryanair en dat zal niet veranderen.

Ben je financieel afhankelijk van RYR ?
 
Nee, maak me alleen niet meer druk over deze (''reclame'')stunts van Ryanair.
Omdat wij er nu aandacht aan geven, wint O'Leary indirect toch weer, precies wat hij wilt.
 
Ik was vandaag in Manchester en zag deze Ryanair staan.
Ik vind het heel erg jammer dat ze dit er nog op hebben staan, een beetje stickers wegschrapen kan toch niet zo moeilijk zijn. Wat vinden jullie er van, en hebben jullie nog meer dergelijke voorbeelden, niet alleen Ryanair dus.

<plaatje>

wel Ryanair nog:
0,1020,174812,00.jpg

Niet zelf gemaakt, wel mee gevlogen.
 
Wij weten niet wie die teksten bedacht heeft en goedkeuring heeft gegeven om die op de kisten te plaatsen, maar het is nu eenmal zo. Deze komen overigens zo van de fabriek af, uit Seattle.... En eraf schrapen? Ja, ze zijn gek in Dublin, dat kost mankracht en dus geld! De kisten met dit soort teksten zullen gelukkig binnen 2 á 3 jaar de vloot verlaten incl. de originele paintscheme.

Ik schaam me ook rot als ik naar Polen moet vertrekken met een kist waarop in het Pools: "Lot, rot op" oid staat. Heb zelfs commentaar gehad van de toren op Palermo na de landing met een kist waarop: "Bye Bye Alitalia" stond. Gelukkig heeft deze kist de vloot al verlaten en de andere zullen volgen.

Voor nu, het is niet anders en we zullen het er mee moeten doen.

Namens de FR vliegers die zich hier ook voor schamen: Sorry.
 
Wellicht is het allemaal anders bedoeld als dat het over komt... In de juiste context kan bijvoorbeeld auf wiedersehen Lufthansa best grappig zijn. Maar als het gaat om een maatschapij die failliet is, dan ben je die context wel helemaal kwijt.

De keuzes die Ryanair maakt... tja, het zouden de mijne niet zijn. Maar ik heb ook wel eens voor een bedrijf gewerkt waar ze begonnen met een reclame campagne waar ik niet blij mee was. Uiteindelijk bleek dat meer dan 60% van de werknemers er niet blij mee was en dus zijn ze weer met die campagne gestopt. Dat was best makkelijk, want het ging vooral om tv commercials en zo. Even een vliegtuig over schilderen... tja, dat kost een paar duiten meer dan om te stoppen met een TV reclame campagne...

(Daarmee wil ik dit soort teksten niet goed praten, maar wel even in een ander daglicht zetten.)
 
Even een vliegtuig over schilderen... tja, dat kost een paar duiten meer dan om te stoppen met een TV reclame campagne...

Biggest BS printed on (internet)paper.


Er zijn inmiddels al diverse draadjes terug te vinden over de asociale paintschemes van eier-air.

Het tekent het cockpitpersoneel dat ze er niets aan weten te doen, of je je nou ervoor schaamt of niet. Allemaal molletjes. Bang dat ze op straat komen te staan als ze hun bek erover opentrekken. Ik kan anders geen andere verklaring bedenken waarom je er niets tegen onderneemt.
 
Het tekent het cockpitpersoneel dat ze er niets aan weten te doen, of je je nou ervoor schaamt of niet. Allemaal molletjes. Bang dat ze op straat komen te staan als ze hun bek erover opentrekken. Ik kan anders geen andere verklaring bedenken waarom je er niets tegen onderneemt.

Blah blah blah :blabla:

Wat doe je er als vlieger tegen dan? Tenzij jij zoiets belangrijk genoeg vindt om voor te staken? Ga toch weg man, ik vlieg zelf niet voor Ryanair, maar het lijkt me dat er voor de vliegers wel belangrijker zaken te regelen zijn dan wat teksten op een romp, of je ze nou leuk vind of niet.
 
Het tekent het cockpitpersoneel dat ze er niets aan weten te doen, of je je nou ervoor schaamt of niet. Allemaal molletjes. Bang dat ze op straat komen te staan als ze hun bek erover opentrekken. Ik kan anders geen andere verklaring bedenken waarom je er niets tegen onderneemt.

praat toch geen poep man.........:stapelge:
 
Het tekent het cockpitpersoneel dat ze er niets aan weten te doen, of je je nou ervoor schaamt of niet. Allemaal molletjes. Bang dat ze op straat komen te staan als ze hun bek erover opentrekken. Ik kan anders geen andere verklaring bedenken waarom je er niets tegen onderneemt.

Wat een bull man...ik heb je al meer slap zien OH-en op andere threads, je weet duidelijk absoluut niet waar je over praat.
Het is een zware belediging voor de vliegers die het al moeilijk zat hebben.
 
Biggest BS printed on (internet)paper.


Er zijn inmiddels al diverse draadjes terug te vinden over de asociale paintschemes van eier-air.

Het tekent het cockpitpersoneel dat ze er niets aan weten te doen, of je je nou ervoor schaamt of niet. Allemaal molletjes. Bang dat ze op straat komen te staan als ze hun bek erover opentrekken. Ik kan anders geen andere verklaring bedenken waarom je er niets tegen onderneemt.

Fuckin' bullcrap man, lekker respectvol naar je collega vliegers. Helaas kunnen we niet allemaal bij KLM, BA, Lufthansa of Emirates werken...... Moeten we dan allemaal maar ontslag nemen/staken, omdat de paints van onze werkgever ons niet aanstaan?
 
je weet duidelijk absoluut niet waar je over praat.
Het is een zware belediging voor de vliegers die het al moeilijk zat hebben.

Enlighten me...wat is er allemaal intern tegen gedaan?

De andere opmerkingen laten we maar voor wat het is. Onwetende kinders.
 
Back
Top