Ryanair 5/4/5/4

thijs

New member
Iemand hier aanwezig die al met het nieuwe rooster vliegt of aangeboden heeft gekregen?

Ben benieuwd hoe het is, namelijk net door de selectie heen. En geloof dat ik een van de eerste ben met het nieuwe aanbod.....namelijk NIET betalen voor de type (wel 5 jaar bond) en na de opleiding op volledige betalingen.

Wie o wie heeft dit ook aangeboden gekregen en wat denken de experts er van??

Ben ook benieuwd wie van jullie er zoal commute en waar vandaan en of het een beetje te doen is...

Thijs.
 
Je hebt wel een mooi rooster maar volgens mij moet je je sim checks, medicals, flightsafety cursussen allemaal op die vrije dagen doen. Daar hadden ze het op PPrune over tenminste
 
Inderdaad en ze mogen je rooster aanpassen naar 5/3 wanneer dat uitkomt....
Daarom hebben we er allemaal tegen gestemt.

Ik ben er nog steeds niet zeker van of nieuwe recruits wel 5/4 krijgen (dat is hier op het board door iemand tegengesproken namelijk) maar ik dacht van wel.

Op zich is het helemaal niet zo'n slechte deal. De zittende vliegers willen echter graag hun roosters stabiel houden, zodat ze een aantal maanden/jaren vooruit kunnen plannen. Die mogelijkheid is namelijk een van de sterkste kanten van Ryanair en voor velen een reden om te blijven of te komen.
 
Overload,

thanks voor je antwoord, ik weet inderdaad nog niet of ik het 5/4 rooster krijg, m'n contract moet nog binnen komen...

Hoe zit het eigenlijk met het aanvragen van vrije dagen en dergelijke? Ik hoor veel verhalen dat ryanair het eigenlijk gewoon zo doet als het hun uitkomt ?, Wat is de werkelijkheid als ik vragen mag? Of verschilt dit ook weer per basis?

Wat zijn de mogelijkheden voor staff travel tussen eindhoven en stansted en is er meestal genoeg plaats??

Groet thijs.
 
Je kan altijd mee naar Stansted zonder te boeken er is altijd plaats er zijn namelijk 4 jumpseats over waar geen Pax mogen zitten! Succes by Ryanair!
 
Staff travel is gratis in uniform. Altijd plaats.

29 vakantie dagen. Om elf dagen vrij te hebben gebruik je er 5. (3+5+3).
Om negentien dagen vrij te hebben gebruik je er 10. (3+5+3+5+3). Enzovoort.
Vakantie gaat op senioriteit en capaciteit. Heb er zelf nog nooit problemen gehad.
 
Back
Top