Ja, je krijgt de kaarten van de velden waar je wat mee te maken krijgt, dus het veld van vertrek en het veld van aankomst. Gewoon de kaartjes die je ook in de VFG vindt. En volgens mij ook een kopie van een stuk van de aeronautical chart, als je bijvoorbeeld een CTR moet crossen.
Je mag zoveel aantekeningen maken als je wilt. Sterker nog, ik zou je ten zeerste aanraden aantekeningen te maken, hoe moet je anders bijvoorbeeld je taxieroute of uitvliegroute terug LEZEN. Pen en papier krijg je erbij.
Ook voor je een oproep doet, kan je alvast een paar aantekeningen maken, zoals bijvoorbeeld voordat je vraagt om een crossing even opschrijven waar je bent, hoe je de CTR door wilt, en hoe hoog je vliegt c.q. wilt gaan vliegen.
En ja, de transponder moet je ook op de juiste manier instellen.
Overigens zal je waarschijnlijk geen contact maken met Dutch Mil (1 L, het is geen molen). Er zijn 3 verschillende posten/frequenties waarmee je contact maakt:
Het startveld (delivery, ground, tower allemaal op dezelfde frequentie)
Het landingsveld (ook alles op 1 frequentie)
De onderwegopdracht, bijvoorbeeld vliegveld Deelen.