routes fokker 50

damonjeroen

New member
kan iemand mij het routenetwerk van de fokker 50 vertellen? heb je overnights op de fokker en uit hoeveel dagen bestaat een normale werkweek. alvast bedankt.
 
F50

F50

Hola!

F50 netwerk (zo ongeveer):

-Brussel
-Norwich
-Keulen
-Maastricht
-London City
-London Heathrow (vanaf EIN en RTM)
-Luxemburg
-Bremen
-Durham-Teesside
-Dusseldorf

Op een aantal van de bestemmingen heb je nightstops (Keulen, Bremen en Maastricht weet ik zeker). Misschien dat iemand anders je wat meer kan vertellen over de roosters.

Groeten
 
Last edited:
Dr Estaban weet ook echt alles! Maar ja, hij heeft nu eenmaal ook doorgeleerd!!
book.gif


Doctorrrrrrrrrrr Estaban!
 
Alte Post probeert het record type rating halen te verbeteren. ;)

En Alte Post bevalt je nieuwe woning? Ben eind volgende week eindelijk weer terug, kom ik dat kasteel even bezichtigen. :biertje: :yeehaa:

Grtz Mike5
 
Dr Estaban weet ook echt alles!

Ja god, was helaas wel de umlaut op de "u" van dusseldorf vergeten. Zelfs deze expert maakt wel eens een foutje.;)

To be sure: zondag is dus een firme afspraak, of niet?:grijns:

Adios!
 
Nou ja firm, is dat dan firm of geconfirmed? Verwarrend allemaal. Ik heb het in ieder geval in mijn tel gezet. Ik moet om 1205 in de crewroom zijn dus het zal wel vroeg moeten...

Kan jij wel zo vroeg op?:p:
 
Re: F50

Re: F50

Dr Esteban said:
Hola!

F50 netwerk (zo ongeveer):

-Brussel
-Norwich
-Keulen
-Maastricht
-London City
-London Heathrow (vanaf EIN en RTM)
-Luxemburg
-Bremen
-Hannover
-Durham-Teesside -alleen in uitzonderlijke gevallen, F70/100 stuk
-Düsseldorf ;)


Op een aantal van de bestemmingen heb je nightstops (Keulen, Bremen en Maastricht weet ik zeker). Misschien dat iemand anders je wat meer kan vertellen over de roosters.Düsseldorf, Brussel, Eindhoven, Luxemburg

Groeten

Voor de rest mag je vaak de rotzooi opknappen als de jet-boys het weer eens verknallen :) (F70/100 vluchten worden geregeld overgenomen door F50, indien F70/100's kapot/vertraagd of op 737 vluchten ingedeeld zijn.)

Verder veranderen het schema, de bestemmingen en de nachtstops elke zomer en winter dienst. Bremen staat nu weer op mijn rooster, na er 6 maanden niet meer geweest te zijn.
 
èkie, je vegeit één van onze luikste nachstops: Rottedam :rolleyes:

Ja, met de fokkâh vèftag kom je nog is erges.:cool:
En dan zèn r nog de chagters netuâhlijk, de krente in de pap :yeehaa:
 
Nosig said:
èkie, je vegeit één van onze luikste nachstops: Rottedam :rolleyes:


Hoe kon ik de parel op de kroon nu vergeten???


Ja, met de fokkâh vèftag kom je nog is erges.:cool:
En dan zèn r nog de chagters netuâhlijk, de krente in de pap :yeehaa:
Ware het niet dat we de charters niet meer doen.... Maar een 24h berlijn was leuk en bilbao/le mans klonk ook wel grappig :)
 
Last edited:
Eikie said:
Ware het niet dat we de charters niet meer doen.... Maar een 24h berlijn was leuk en bilboa/le mans klonk ook wel grappig :)

Behalve degene die al aangekocht waren... maar die zullen nu wel op zijn ja. Turijn was mooi, laag over Alpen

27386121-M.jpg


Gelukkig hebben we altijd de scenery bij London City nog:

23201516-M.jpg


23201521-M.jpg


Eenmaal in Berlijn moest ik met de volgende dead heading weer terug :niet_bli:
 
Maak me geeekkkkk

Wat een heftige routes pander tripple.....

Kijk maar uit dat je niet in slaap valt achter de knuppel van die lange sectoren
 
Hahaha ja is weer ns wat anders dan hier bij de Luftwaffe, maarrrrrrrrrrrrrr zoveel AMS nightstops als bij de KLM heb ik bij Luftie in die hele 5 jaar niet gehad :D :D

Zit jij in Mei trouwens al in MXP want dan kom ik zeker langs, heb wat onverwachte vrije tijd.......
 
Back
Top