rondvlucht EHLE

sandertje

Member
Hallo allemaal,

Mijn vriendin zou graag zelf een keertje een proefles willen nemen in een SEP. Het liefst vanuit EHLE op 15/16/17 feb. Zou haar graag zelf mee willen nemen maar mijn SEP is al wat jaartjes verlopen, en bovendien vraag ik me af of ik het nog wel kan. :grijns:

Heeft iemand suggesties of een idee? Wat is een redelijke prijs voor een half-uurtje/uurtje?

Gr.

Sander
 
Even contact opnemen met Singles & Twins. Heb ik toen ook voor mijn vriendin gedaan. Errug leuk!
 
Hallo allemaal,

Mijn vriendin zou graag zelf een keertje een proefles willen nemen in een SEP. Het liefst vanuit EHLE op 15/16/17 feb. Zou haar graag zelf mee willen nemen maar mijn SEP is al wat jaartjes verlopen, en bovendien vraag ik me af of ik het nog wel kan. :grijns:

Heeft iemand suggesties of een idee? Wat is een redelijke prijs voor een half-uurtje/uurtje?

Gr.

Sander

Dag Sandertje,

Wij vragen voor een introductievliegles EUR 115,-. 20 Minuutjes praten over hoe een kist in de lucht blijft hangen, hoe roeren ed. werken en wat die instrumenten allemaal aangeven, je kent het wel. Daarna een half uurtje vliegen en dan sta je weer aan de grond. Maar goed, da's op Beek. Op EHLE hebben ze iets lagere landing fees, is het misschien wat goedkoper.

Mijn suggestie is, investeer je centen in het weer geldig maken van jouw brevet, da's veel leuker! Kan ze ook mee, twee vliegen in een klap :p:. Oke, kost ietsies meer dan 115,-, da's dan ook weer zo. Maar je kan het zelf vast nog wel een beetje, is net fietsen :grijns:.
 
Probeer ook even bij Vliegclub Flevo. Een introductieles is 125 euro, daar zit landingsgeld, briefing voor+na, en een half uur vliegen (excl. takeoff en landing).

-- Maar ben het eens met mn "buurman" hierboven. ;)
 
Examinator hier in Spanje is een persoonlijke vriend, fles whiskey en ik heb mn aantekening weer. Makkelijker kan niet, maar ben erg laks. Erg goede eigenschap van een piloot.

Dat terzijde: EHBK is iets te ver. Harstikke bedankt voor je antwoord! Ik ga S&T proberen.

Gr.
Sander
 
Examinator hier in Spanje is een persoonlijke vriend, fles whiskey en ik heb mn aantekening weer. Makkelijker kan niet, maar ben erg laks.

Kun je mij niet even het tel-nummer van die vent PM-en. Kan altijd nog handig zijn in de toekomst.
 
Als je in Amsterdam woont zou ik Hilversum ook overwegen. Leuk veld.

Vanuit mijn huis in Ams is Hsum iets korter. Ben zelf lid van de club (ACHA), waar ik 0ng 2 jaar geleden een proefles had.
Ik zou eens bellen met Marianne Toorenburg 035-5771300. Zij weet precies wat je moet doen om je brevet geldig te maken (als dat kan).

Succes!
http://www.vliegclubhilversum.nl/index
 
Back
Top