Red Bull Airrace 2008

Dit jaar waarschijnlijk zelf naar de Redbull Air Race van londen! Can't wait.
 
Mooi is dat, wil ik dus kijken in rotterdam, willen ze er 25 euro om een plekje.
Nou ik vind dat mooi afperserij:mad:

Zuidzijde en erasmusbrug afgesloten voor publiek, waarom gaat alles om geld?
 
Toen ik vanochtend ging kijken waren ze al begonnen met het afzetten en plaatsen van hekken met zwart plastic.

Toch nog bij de Veerhaven een plekje kunnen vinden maar dat zal tijdens de race wel helemaal vol staan.

Mocht je het toch willen proberen:
tgigw.dll


tgigw2.dll

Precies op de hoek Veerkade/Willemskade heb je prima gratis uitzicht.


Filmpje: Red Bull Airrace testrun III
 
Last edited:
Mooi is dat, wil ik dus kijken in rotterdam, willen ze er 25 euro om een plekje.
Nou ik vind dat mooi afperserij:mad:

Zuidzijde en erasmusbrug afgesloten voor publiek, waarom gaat alles om geld?

Ik vind het geen afperserij. Voor F1 betaal je toch ook geld?
Wat dacht je dat het kost om dat allemaal te regelen?
 
nou je kunt het ook op een andere manier zien

die vliegtuigen komen ons luchtruim "verzieken" (vindt ik van niet) en heel veel lawaai maken, en om ze te zien moet je nog betalen ook!
 
Hahahaha dat is echt héél grappig. Het is gewoon een evenement en ik vind het niet gek dat daar geld voor gevraagd wordt.
 
En het is weer typisch Nederland, ik wordt af en toe helemaal niet goed hier in dit landje. Hoorde net op het radionieuws (538) dat de oefenrondjes van de airrace hadden gezorgd voor enorme geluidsoverlast. Meer dan 500 mensen hebben geklaagd, de oefeningen zijn verplaatst naar de maasvlakte.

zie ook:
http://www.ad.nl/rotterdam/2446806/Steeds_meer_irritatie_over_vliegfestijn.html

We zijn zo vreselijk onverdraagzaam geworden hier.

Volgende week zal groen links wel kamervragen gaan stellen of zo.
 
Last edited:
Was vandaag aan het kantoorwerken aan de Blaak ... werd wel afgeleid door dat oefenen ... ennuh ... mooooooi geluid van de ranke monstertjes!

Kan niet komen kijken dit jaar ... mag zelf weer oefenen. Maar ik vind het die 25 euri echt waard ... ben twee jaar geleden geweest en heb nog steeds kippevel!
 
Sorry, maar to be honest, lijkt maar een saai parcour. Geen enkele bocht erin, ze gaan gewoon heen en weer, zal wsl niet genoeg plaats zijn om er wat leukers van te maken.
Maar wsl toch nog steeds indrukwekkend. :)
 
Sorry, maar to be honest, lijkt maar een saai parcour. Geen enkele bocht erin, ze gaan gewoon heen en weer, zal wsl niet genoeg plaats zijn om er wat leukers van te maken.
Maar wsl toch nog steeds indrukwekkend. :)

Ik ben vandaag geweest en ik vond het echt geweldig mooi! Het parcours was dan misschien wat minder spectaculair dan in 2005 (onder de Erasmus brug) maar het was ontzettend gaaf! Zeer indrukwekkend!
 
hoe zit het eigenlijk met een airline pilot wordt die ook getraind om g-krachten aan te kunnen in noodgevallen als je bijvoorbeeld snel moet dalen. Of is dat alleen voor F16 piloten.
 
Back
Top