recruitment EZY

sandertje

Member
Hallo allemaal,

Heb een paar dagen geleden mn application ingevuld voor Ezy. Ik vroeg me af of 1 van jullie enig idee heeft hoe het zit met Ezy mbt recruitment. Staan ze nu echt te springen om mensen. Of willen ze gewoon CVs on file hebben en krijgen ze genoeg aanmeldingen. Wat voor soort mensen zoeken ze (los van de eisen). Hebben ze nu liever Airbus of Boeing mensen?? Ik ben overigens Airbus rated met ervaring. Alvast bedankt.

Cheers
S.
 
Ze staan echt te springen om mensen, maar het recruitment systeem loopt niet zo gesmeerd als gewenst. Het helpt als je iemand binnen easy kent die je papieren even bovenop de stapel kan leggen.
Boeing/Airbus maakt niet veel uit denk ik, beide types zijn voorlopig nog wel even in gebruik. Maar Airbus heeft de toekomst, dus je zit zeker goed. De grote vraag is natuurlijk, waar kom je terecht? Reken maar op Gatwick, erg grote uitbreiding op komst daar heb ik gehoord...
 
Ken de recruitment mensen hier vrij goed. een vriend van me heeft zelfs een relatie met eentje ;)

Wil best wel eens informeren hoe het zit nu mbt uren en aanname eisen maar als je Bus rated bent met uren denk ik dat alles wel goedzit. Hoeveel uur heb je?

Ga zelf binnenkort weg maar succes en als ik je kan helpen dan is dat geen probleem
 
Nog even iemand van de bond gesproken, eisen zijn verlaagd voor f/os naar 500 uur. Ze kunnen n.l. niemand vinden om op de boeing te gaan. Kennelijk zijn hetbeperkte aantal basissen een groot probleem ofzo. Maar ervaren mensen met een rating (any) willen ze ook niet laten staan, en zelfs direct entry captains zijn kennelijk bespreekbaar. BALPA wil alleen maar dat ze niet bestaande captains in de weg zitten met base transfers..:mad:

Anyway, alles is dus mogelijk...
 
Back
Top