Recruitment BACF / selectie

Juist, en om even een kritische noot te plaatsen. Als je op selectie mag komen, dan moet men daar mijn inziens vrij voor vragen/nemen!

Ik acht de kans klein om als cadet te worden uitgenodigd voor de selectie, maar who knows what happens?!

Regards,

Torque

Ik acht net de kans groter dan als een experienced. Op pprune veel kerels met paar duizend uur ervaring en niet worden uitgenodigd.

Heb meer en meer de indruk dat voor mensen met ervaring het moeilijker wordt om in europa aan de bak te geraken.

my opinion.
 
Op pprune veel kerels met paar duizend uur ervaring en niet worden uitgenodigd.

Heb meer en meer de indruk dat voor mensen met ervaring het moeilijker wordt om in europa aan de bak te geraken.

my opinion.

Totaal ervaring slechts een beetje. LCY: 3000+ hrs, en elk uurtje LCY staat voor een take-off en landing. Uitnodiging, nope, ach wel keep on smiling :)
 
Iemand nog nieuws of er begin volgend jaar nog aangenomen gaat worden voor de embraer-fleet? (ik hoorde zoiets toen ik wandelde in de gangen)
 
Iemand nog nieuws of er begin volgend jaar nog aangenomen gaat worden voor de embraer-fleet? (ik hoorde zoiets toen ik wandelde in de gangen)

Mag ik vragen in welke wandelgangen je dat hoorde? Ik denk dat als er aangenomen wordt het bij kleine aantallen blijft. Er zit wel iets verloop aan te komen denk ik.
 
Collega's in de uk, is all I can say. Ze wisten ook niet veel meer, ik dacht misschien hier meer info?
 
Collega's in de uk, is all I can say. Ze wisten ook niet veel meer, ik dacht misschien hier meer info?

Ok, was gewoon even schiewnierig. Het is allemaal nog een beetje vaag qua aantallen en plannen voor volgend jaar. Zijn wel sterkere geruchten dat er een klein aantal mensen weg gaat vanuit beide stoelen. (naar sandpit denk ik)

Time will tell...
 
Ik kan me ook niet heugen dat cityflyert een order voor 66 embraers geplaatst had.
Ik vind het niet verkeerd hoor al die woestijnrakkers, meer plek voor "wet-behind-the-ears" kereltjes like me :biertje:
 
Ik kan me ook niet heugen dat cityflyert een order voor 66 embraers geplaatst had.
Ik vind het niet verkeerd hoor al die woestijnrakkers, meer plek voor "wet-behind-the-ears" kereltjes like me :biertje:

Idd. Het was een order voor 11 E-jets met opties voor 3 en 15 aankooprechten.
Van die 3 opties zijn er 2 gekocht. Geen idee wat er verder gaat gebeuren.
 
Back
Top