Radio 538 WEEKEND RICK

Steak Potatoe

New member
Heeft iemand toevallig vandaag WEEKEND RICK gestreamed op de radio 30-09-2007 ( +/- 1445 ) OF weet hoe je een stukje op de radio terug kan luisteren die vandaag uitgezonden is. Ik stuurde een SMS je vandaag wat er op de werkvloer ( lees vliegtuig ) gebeurd was ooit? Werd toen terug gebeld om live on air dit te gaan vertellen. Zat in de auto met de radio uit dus heb het niet gehoord!! Ben wel benieuwd of iemand mij dit kan mailen !

Super bedankt voor de hulp!

AJ737
 
ja ben jij die bal die bij trans vliegt?
Met z'n verhaaltje over die naakte lui in de kist?

Heb ik gehoord ja....
wil je jezelf horen? check dan ff hun site. Denk echter niet dat ze die dingen gaan streamen of aanbieden als podcast.
 
Bedankt voor je constructieve bijdrage. Toch knap dat je mij al een bal noemt die bij Trans vliegt. Beiden kloppen echter niet althans je mag mij een bal noemen, interesseert me niet echt. Zegt meer over jou dan over mij.

Prettige dag nog!
 
je kwam erg zo over op de radio.
En ze vroegen of je bij de groenen vloog en jij antwoorde ja + 737.

En ik heb ff voor je gezocht maar helaas niets gevonden.
 
je kwam erg zo over op de radio.
En ze vroegen of je bij de groenen vloog en jij antwoorde ja + 737.

En ik heb ff voor je gezocht maar helaas niets gevonden.

Nja... Misschien heeft GroenLinks ondertussen ook een eigen vliegdienst opgezet. Vliegen met 737-200, omdat die zo lekker goedkoop schijnt te zijn.
 
je kwam erg zo over op de radio.
En ze vroegen of je bij de groenen vloog en jij antwoorde ja + 737.

En ik heb ff voor je gezocht maar helaas niets gevonden.

Bedankt voor je gedane moeite. Hij was moeilijk te verstaan ( zat nl in de auto )
en dat heb ik niet gehoord. Maar nee niet bij HV ( nog niet :D )
 
:D

misschien kun je hun eens mailen en vragen of ze het gestreamt hebben.
geloof dat het meeste wel wordt opgenomen namelijk.

proberen waard, niet geschoten is altijd mis....
 
Ik zou Rick even een mailtje sturen, de meeste radiostations nemen fragmenten op.
Was je echt live op de radio zodat je ook je radio uit moest zetten niet?
Vaak worden de gesprekjes namelijk even gevoicetracked, en dan tussen 2 liedjes geplakt, dit om te voorkomen dat mensen bepaalde dingen gaan roepen terwijl ze live zijn. Dit kun je ook doen als je gesprekje opgenomen wordt maar dan wordt het uiteraard niet uitgezonden :rt: .
Als het gevoicetracked is denk ik dat je nog wel in het systeem van 538 staat, maar of Rick de moeite wilt doen om het te exporteren etc is een tweede, ken het voicetrackprogramma dat ze gebruiken niet echt goed namelijk.
 
Last edited:
nevermind. read Vipers post. Nothing more to add.
 
Last edited:
Ik ben nu toch wel eens heel benieuwd wat er gezegd is bij Rick..

FD, zou je even een directe link kunnen geven, lijkt me leuk om dat eens te lezen!
 
Zat in de auto.... Ben niet nerd genoeg om te weten hoe ik dat uit de verledentijd op internet zet sorry.. Zo maak je nog eens wat mee in NL ! :)
 
Haha ik dacht dat je misschien ook wat onthouden had haha :grijns: .
ILS01 kan ook Rick nu ff bellen want hij doet op het moment weer MidnR. EJ zit er niet meer dus hij zal ook niet gelijk ophangen haha. Ik heb even bij fragmenten gekeken maar Over de Werkvloer heb ik nog niet kunnen vinden!
 
Back
Top