Raadplaatjes (eerste ronde)

OSH2004large-20.jpg


Raad deze eens. :biertje:
 
Ja inderdaad, het gaat om deze kist.

OSH2004small-17.jpg


Het is geen vliegtuigherkenningswedstrijd meer, maar wie de beste Google skills heeft:)

Enne Jester 747, je kunt een raadplaatje beter opslaan bij Tinypic o.i.d. en daar de locatie van het plaatje vandaan halen. Nu kun je via eigenschappen de locatie herleiden en zo aan het type komen.
 
Last edited:
Ohw haha, daar had ik niet eens naar gekeken. Constellation ken ik wel..

Maar goed, jester kwam er wel heel erg doorheen dus ik weet niet precies of de vloer nu van chaseplane, taildragger of mij is?
 
Ohw haha, daar had ik niet eens naar gekeken. Constellation ken ik wel..

Maar goed, jester kwam er wel heel erg doorheen dus ik weet niet precies of de vloer nu van chaseplane, taildragger of mij is?

Ik denk dat het door de consternatie maar beter: wie het eerst komt wie het eerst maalt is.
 
Ik denk dat het door de consternatie maar beter: wie het eerst komt wie het eerst maalt is.

Misschien ook weer te makkelijk, maar vooruit dan:
cutout.jpg

en nee, deze is niet op de SKHV genomen en ook niet van het net geplukt!
Ik ga eerst maar eens sleutelen en vliegen vandaag, vanavond zie ik de reacties wel....
 
Maar het is in dit geval van een Spitfire toch? Tomcat84 mag er 1 uitzoeken.
Er zijn hier trouwens wel een aantal mensen eng goed in dit spelletje.

In dit geval is het geen Spitfire en toch een hoepelgripje...... en ik weet het zeker, want ik heb de foto zelf gemaakt:rolleyes:
 
Hurricane dan (?)

Precies! Lijkt als 2 druppels water op de spit van binnen. Hier is ie in volle glorie, genomen op Duxford bij the Aircraft Restauration Company/Historic Flying (eigendom van de Nederlander Karel Bos, bekend van Bosal)
Chapeau, the floor is yours mate!
hurricane.JPG
 
Gelukkig! Het enige andere wat ik nog kon bedenken was een Seafire maar dan had ik het daarna echt niet meer geweten haha. Maar das een mooi exemplaar. Hurricane 2C met hispano 20mm kanonnen ?

Anyway hier mijn opgave. Geen idee of ie moeilijk of makkelijk is dus we gaan het zien :)

vliegtuigje.jpg


succes :)
 
Back
Top