Raadplaatjes (eerste ronde)

bommel.jpg


Terwijl ik behaaglijk van mijn port en de vrolijke noten op de radio zit te genieten wil ik nu dan toch maar de pijp aan Sint Maarten geven nu er al zo lang geen plaatjes meer worden geraden zonder dat er nog beweging in zit, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik sta met beide benen op de grond, ook als ik in mijn stoel zit, daarom weet ik dat er een tijd is het stokje over te dragen of de yoke of de sidestick. Altijd weer moet je verder kijken dan je neus kort is zodat je hem weer in andere zaken kunt steken. Maar dat doe ik niet zonder de balans op te laten maken. Zodat de eer is aan wie hem toekomt zonder dat een ander er op staande voet mee wegloopt. De tijd is dan ook rijp dat enkele Airworkers in de orde van Airwork Raad Meester worden geslagen. Ze hebben het verdiend, dat voel ik aan mijn nieren :biertje:.

Ojjo heeft maar liefst 80 x het juiste antwoord gegeven en staat daarmee aan de top als Airwork Raad Meester van deze thread.
TD en CP staan samen op een tweede plaats, zij wisten 74 x welke kist er op het plaatje stond.
TEC komt op de derde plaats met 33 x het juiste antwoord.


Van harte gefeliciteerd, heren, met deze unieke prestatie!

Beertje_felicitatie_(A).gif


Met dank aan de topicstarter en allen die meededen!
Boeing747 als beheerder van dit topic out.
 
Even een plaatje tussendoor om het topic niet uit het oog te verliezen.

Sinds een paar dagen staan deze vliegtuigstoelen weer in de woonkamer. 4 jaar geleden gerestaureerd, houten pootjes onder het stalen frame gezet. Nu staan ze dus weer in de woonkamer, en ben erg benieuwd uit welk type vliegtuig ze komen, of uit welke tijd.

Wie doet een gooi!?

foto3it.jpg
 
De home-seat lijkt er qua style, design en uitvoering wel heel erg op:

Fokker F28 Rear cabine


Welliswaar niet helemaal hetzelfde, maar dat kan dan een net wat andere uitvoering voor een andere maatschappij zijn.
 
Last edited:
Ik heb 2 foto's uit een familie archief, wie weet welke kisten het zijn?

Bedankt!
 

Attachments

  • scan0014 (2).jpg
    scan0014 (2).jpg
    6 KB · Views: 0
  • grandpa2.jpg
    grandpa2.jpg
    8.1 KB · Views: 0
Last edited:
Ik heb 2 foto's uit een familie archief, wie weet welke kisten het zijn?
Bedankt!

'Your client does not have permission to get URL /cykcwlmpX6QrcLk0qn5wCZN8uQudVez_Fg3ghXWVlTAviUfouU2-nyBaPTmCy1tzjETL-ZLMGRQ from this server. (Client IP address: 212.238.xxx.xxx)

Forbidden That’s all we know.'

Staan ze in het privégedeelte van je Google-account? :confused:
 
'Your client does not have permission to get URL /cykcwlmpX6QrcLk0qn5wCZN8uQudVez_Fg3ghXWVlTAviUfouU2-nyBaPTmCy1tzjETL-ZLMGRQ from this server. (Client IP address: 212.238.xxx.xxx)

Forbidden That’s all we know.'

Staan ze in het privégedeelte van je Google-account? :confused:

Nu doet ie het wel als het goed is. Ik had de bestanden op 'Openbaar' gezet maar blijkbaar werkt dat toch niet...

Maar ik denk inderdaad dat het de B-24 is, dank daarvoor!
 
Back
Top