Raadplaatjes (eerste ronde)

dorknoper.gif


Het is niet geheel zuiver om vier raadplaten tegelijk te laten lopen. Maar wij ambtenaren hebben ook een hart. Ik waardeer uw enthousiasme, Basic T, temeer daar dit topic zo lang uit de lucht is geweest, er zo dikwijls open vloeren zijn, het weekend wacht en er genoeg Tompoezen thuiszitten en beziggehouden moeten worden. Maar er moet wel een paraplu zijn om in dezen een goed beleid te voeren. De eerstvolgende vrij komende vloer zal zijn voor de Airworker die de door Art geplaatste raadplaat oplost, tenzij die de vloer openlaat, dan is de vloer aan hem/haar die de meeste van de door Basic T geplaatste raadplaten goed heeft.
 
Als ome Art zich eens zou verwaardigen uit zijn hangmat te komen, de whisky ter zijde te zetten en de sigaar tijdelijk in de asbak te plaatsen om vervolgens de vol bewondering naar hem op kijkende jongelingen enig inzicht te gunnen middels een goed / fout oordeel over mijn slechts matig onderbouwde suggestie van Antonov AN-2, dan wel een hint in de richting van een eventueel juist antwoord met betrekking tot zijn raadplaat, dan zou dat heel fijn zijn. En bovendien dit topic weer een stukje verder helpen.
 
Ojjo Ojjo,

Een AN-2 is welliswaar een uit de kluiten gewassen kist, maar ook weer niet zo groot als te zien op mijn raadplaat.

Overigens, beetje off topic, heb ik het genoegen gehad met mijn tovaritsh Capt. Serge een AN-2 een weekje te vliegen tijdens een Russian Summer 2006 als dank voor mijn hulp om een baan als 747 vlieger te krijgen. Ik zal daar later nog eens over rapporteren.

Goed, nu een hint.

Hier is een pic van de buitenkant.

image0122.jpg




En, wat die hangmat etc. betreft, je bent proleet of je bent het niet.:haha:

Cheers
Art
 
Ach kijk, daar wordt het een stuk helderder van. Ik kan me voorstellen dat je de binnenkant koos als raadplaat, van buiten is ie te makkelijk. Duidelijk een de Havilland Caribou. En dan was mijn eerste inschatting duidelijk aan de zuinige kant wat interne ruimte betreft inderdaad.
 
ehhh floor is yours? Hoe zit het met mijn opgaven op de vorige pagina?

Ik heb slechts 1 goed antwoordt op een van de 3 foto's gekregen! ;)
 
haantje.jpg


Eh... parbleu, de vloer is inderdaad aan Chaseplane, mijne waarde Basic T. Immers, ge hebt zo maar enkele raadplaten hier gedropt en zoals reeds gememoreerd werd in #2761 is dit door de vingers gezien en daarbij een speciale regeling getroffen. Ge kunt enkele hints aandragen zodat ook duidelijk wordt waar de Tompoezen het moeten zoeken om met een oplossing van uw raadplaten te komen.
;)
 
Zonder hints lukken die platen van Basic T ook wel.

Foto 1, Geneve, makkelijk, daarom ook al geraden.

Foto 2, klein beetje moeilijker, maar niet te veel. Oftewel, final 13 van Malaga, gefotografeerd vanuit een 737. Dat laatste was weer erg makkelijk omdat ik zelf ook vele uren tegen diezelfde ruitenwisser heb aan zitten kijken.

Foto 3, nosegear van een A320.
 
Last edited:
Haha top Kace, dank voor het inkoppen....hints niet nodig, allen correct ;)

Bij deze Boeing747...geen last meer van Basic T ;)
 
En nog een keertje top, Kace! Nog snel ook. Inderdaad is het een Yak.50. Waarom de eigenaar 'm als WWII RAF kist heeft gespoten weet ik niet, maar het zette mij zelf in het begin ook op het verkeerde been. Moest even twee keer kijken :)

Dit is 'm inderdaad:
_MG_3964_800x533.jpg


Nou is het aan jou om een nieuwe raadplaat te bedenken. Take it away!
 
Back
Top