R.I.P.

incocknito

New member
eenmalige mededeling

tot onze grote vreugde is na een lang zeikbed heengegaan

KRUL

velen van ons herinneren hem als lastig of vervelend
de glans en die ronding is voorgoed weg
niet meer die rondvaartkapitein
of bij het korps mariniers te zijn
daarom vieren wij niet met bloemen maar met bier
het vertrek van die grote klier

geen bezoek​
 
Dat was toch al lang bekend?

Die krul was wel handig bij politiecontroles; nee mijnheer, ik ben op weg naar een militaire oefening, ik ben van de Luxemburgse duikbootbrigade. Nationaal belang, doei!


Dus krijgen we nu allemaal een tornmesje + naald en draad vor de kerst? :passed:
 
Die krul was wel handig bij politiecontroles; nee mijnheer, ik ben op weg naar een militaire oefening, ik ben van de Luxemburgse duikbootbrigade. Nationaal belang, doei!

That cracks me up buddy.. Och je bent nog niet van de domheid af hoor. stond tijd terug in starbucks (in uniform) toen ik de vraag kreeg van een man achter me; "so how is the navy these days sir?" (......???)

Waarop ik overigens 10 minuten zat te lullen wat een zware job het is om bij de navy seals te zitten these days... Nevermind, dat ik met dikke letters "FAA" en "Pilot" en"crew" aan verschillende pasjes had hangen aan mn uniform...

Toen ik weg liep, bedankte hij me voor mn service to our nation, waarop ik met een strak koppie zei: "your welcome son" :grijns:

FD
 
Hey incocknito,

al weer een beetje bijgekomen van de nieuwe base in Duitsland?

Heel de tijd maar achter die twee blondines aan hollen, je moest je schamen ! :grijns:
 
Back
Top