Tja, als je 4 dodelijke crashen hebt in een 6 jaar periode, en je wil een 121 passagier opzetten dan doen ze inderdaad moeilijk, en dat doen ze nog steeds.
Ze krijgen meer ramp inspecties dan wie dan ook. Met goede reden....:dozey:
En als je de foto goed bekijkt dan zie daar geen A...star op staan
Het was best een goed bedrijf om voor te werken middel jaren 90.
135 Unscheduled freight, dual qualified (met paar andere piloten) en wel $100,000+ verdienen per jaar. 2 Gratis type-ratings, een kapot huwelijk (mocht haar toch niet:haha
Veel uren gemaakt, gigantisch veel ervaring opgedaan. Heb zelfs nu nog jongens die van daar naar een airline zijn gegaan die willen nu terugkomen en voor mij werken, no BS, gewoon lekker vracht vliegen voor 2 weken en dan 8-10 dagen vrij. Het geld is iets minder, maar een senior Captain zal toch redelijk dicht in de buurt komen.
En tijdens je vrije dagen kun je alsnog wel rond paraderen op vliegvelden in je uniform, hehehe. Maar ik heb een redelijk vermoeden dat jij niet zo'n type bent
FreightDawgs Rule........