pro pilot course bij OFT

Antilliaantje1

New member
Beste Airworkers,

Zijn er mensen die ervaring heeft met de JAA Pro Pilot Course bij Orlando Flight Training?
 
Last edited:
Ik zit op dit moment bij OFT voor mijn CPL+ME. De pro pilot course is een modulaire opleiding. De jongens (veelal Engelsen en mensen uit India) lopen hier niet erg blij rond die deze course doen. De meesten lopen hier langer dan een jaar rond, ruim langer dan ze is toegezegd. De school is overvol zo lijkt het.
Strikt persoonlijk genomen zou ik je het afraden.......als ik de keuze opnieuw had om mijn CPL+ME te doen dan zou ik het hier zeker niet weer doen. Veel lesuitval door onderhoud aan de multi's en een chief pilot die komt wanneer het hem zint. Hierdoor kun je weken wachten totdat je een proefexamen kunt doen. Heb dit bij heel veel mede studenten gezien en zelf ondervonden. De hele attitude is hier helemaal wrong. Ze hebben echter wel tijd en aandacht voor je als je moet betalen........het is wel erg goedkoop gezien de huidige dollarkoers dat is dan wel postief.
 
das niet de beste

das niet de beste

Net klaar met ppl daar,

In amerika ben je een studentje geen klant, zodra ze je geld hebben moet je knokken voor je recht en ben voorzichtig, want je geld krijg je nooooooit meer terug
 
Enkel bij Europese scholen in Amerika is dat het geval. Bij elke Amerikaanse school is klant koning. Maargoed aan "echte" amerikaanse scholen hebben jullie geen bal, daar het jullie om Europese papieren gaat.

Bij elke "europese" amerikaanse school behandelen ze je als onkruid (naples bijvoorbeeld).

oh en mannen, ff mijn 2 cents (USD so that would be about 1.2 Euro cents or so...) -

OP JE STREPEN STAAN !!! als jij hun goed geld dokt, zorg je maar dat je waar krijgt voor je centen.. "europese" scholen doen alsof je blij moet zijn dat je daar rondloopt.. screw that shit. Jij hebt hun duizenden euro's betaald, je zorg maar dat ze je als een klant behandelen.

Niet over je heen laten lopen mannen. Is in deze fase van je opleiding erg belangrijk en in de rest van je leven/loopbaan ook.

FD
 
Back
Top