PPL Nor Cal?

Luijcxer

New member
Beste luitjes,

Ik zit momenteel voor nog een aantal maanden in Hayward, CA (ongeveer25 minuutjes rijden van San Francisco) en ik ben geinteresseerd in het halen van een PPL in Amerika aangezien ik er nu toch zit.

Ik vroeg me af hoe/of dit mogelijk was met mijn studentenvisum (F1) en waar dat eventueel zou kunnen?

Het zou fijn zijn als mensen hier meer van wisten en het mij zouden delen!

Mick
 
Ik heb m'n FAA CPL gehaald op Hayward Executive Airport (KHWD). Dat was bij California Airways. Zij mogen ook buitenlandse studenten opleiden, dus ik zou daar eens langs gaan en vragen wat er mogelijk is met jouw visum. Ik was heel tevreden over deze school.

Mocht het allemaal niet lukken om de opleiding te gaan doen, tracteer jezelf dan in ieder geval een keer op een zgn. Bay Tour (rondvlucht over San Francisco, Alcatraz, Golden Gate etc.) met een instructeur. Onvergetelijk!
 
Hi,

Bij California Airways kost het ong. 9000 dollar.. Als student heb ik dat niet zomaar even voor het uitgeven dus ik vraag me af of het goedkoper kan? Zo niet, dan houdt het hele verhaal op..

Gegroet,
Mick
 
Hi,

Bij California Airways kost het ong. 9000 dollar.. Als student heb ik dat niet zomaar even voor het uitgeven dus ik vraag me af of het goedkoper kan? Zo niet, dan houdt het hele verhaal op..

Gegroet,
Mick

Als je al (zweef)vliegervaring hebt en een bovengemiddeld talent, kan het misschien wat goedkoper, maar veel zal het niet schelen. Doe dan zoals ik al zei gewoon een proefles en geniet van het uitzicht.
 
Back
Top