PPL halen Bij Community College

Somalipilot

New member
Ik had plannen een tijdje om in VS mij PPL te halen plus een Associate Degree bij Community college. Alleen mij concern is lange tijd om de visum te krijgen al die moeilijke procedure die allemaal half jaar duren. is het wel de moeite waard jongens ? Is er iemand die op een community college zit ?

hiero heb je het
http://www.inverhills.edu/AcademicPrograms/CareerPrograms/ProfessionalPilot.aspx

ik heb muslim achtergrond en na 9/11 is mijn droom om piloot te worden een sprookje geworden :niet_bli: Mijn vader was luchtverkeerleider het is in de familie bij mij. Bedankt BUSH en alle andere terroristen

Dit is wat ze allemaal eisen van jou om aan die opleiding te beginnen

-$20.000
-TOEFL test
- Letter of recommendation
- Original bank statement not copy
en het gaat door en door
 
Ik had plannen een tijdje om in VS mij PPL te halen plus een Associate Degree bij Community college. Alleen mij concern is lange tijd om de visum te krijgen al die moeilijke procedure die allemaal half jaar duren. is het wel de moeite waard jongens ? Is er iemand die op een community college zit ?

hiero heb je het
http://www.inverhills.edu/AcademicPrograms/CareerPrograms/ProfessionalPilot.aspx

ik heb muslim achtergrond en na 9/11 is mijn droom om piloot te worden een sprookje geworden :niet_bli: Mijn vader was luchtverkeerleider het is in de familie bij mij. Bedankt BUSH en alle andere terroristen

Dit is wat ze allemaal eisen van jou om aan die opleiding te beginnen

-$20.000
-TOEFL test
- Letter of recommendation
- Original bank statement not copy
en het gaat door en door


Omdat je moslim bent betekent dat niet automatisch dat je geen piloot zou kunnen worden toch? Je vraagt of het de moeite waard is. Dat lijkt mij toch echt een afweging die je zelf moet maken en zeker als je jouw sprookje tot een goed einde zou willen brengen
 
Ik denk dat je zijn vraag iets anders moet lezen:
Is het alle moeite waard, of is het handiger om zijn PPL in bijvoorbeeld Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland o.i.d. te halen.

Volgens mij is de discussie Nederland - Amerika al redelijk goed terug te vinden. De andere landen die ik noemde zijn (oke, over Engeland is ook wel het nodige geroepen) minder makkelijk terug te vinden.

Ga voor die discussies even naar het onderdeel "De aspiranten".
 
Nee natuurlijke niet maar het maakt het lastiger alleen om mijn sprookje tot een goed eind te brengen maar ja bedankt voor de aanmoediging
 
Als law-abiding citizen lijkt me je achtergrond lijkt me echt geen belemmering om in de USA je PPL te halen. Letters of recommendation etc. is vrij standaard hier en ik denk dat je zonder al te veel problemen bij een plaatselijke credit union een account kan openen. Als ik me niet vergis zijn er hier in NC twee community colleges die zo'n programma aanbieden, al heeft FL natuurlijk het voordeel dat het daar vrijwel het hele jaar mooi vliegweer is!
 
Back
Top