Politie inval DFA

Status
Not open for further replies.
Tsja,

had je maar je landings gelden op Midden-Zeeland moeten betalen!
 
Ok, tijd voor een ingreep. Mijn post was maar een grapje. Ben wel benieuwd wat er wel gebeurd is wat de politie heeft doen besluiten naar binnen te lopen..

FD
 
Heb geruchten gehoord variërend van lesgeven zonder instructiebevoegdheden zowel theorie als praktijk, valsheid in geschriften, sexuele intimidaties, lessen af laten tekenen door anderen of nooit les genoten te hebben en dan laten aftekenen.
Ergste van alles is wie straks de dupe zullen zijn. Heb vernomen dat al vele ex-studenten zijn uitgenodigd op de koffie bij Dienst Luchtvaartpolitie op Schiphol-Oost voor een goed gesprek en hun verhaal te doen. Vraag rijst wat er gebeurt met afgegeven brevetten e.a. zaken etc.
 
Wow meen je dat nou?

Heb er nog op de koffie gezeten toen ze die club nog op poten aan het zetten waren.. Prima mensen leken het me die erachter stonden..

Zonde..

FD
 
Heb er nog op de koffie gezeten toen ze die club nog op poten aan het zetten waren.. Prima mensen leken het me die erachter stonden..

Werkelijk FD?? Ik ook.

En het zijn prima mensen die er achter staan.
We zullen wel zien wat er allemaal achter weg komt.

Hopelijk loopt dit topic niet uit op weer een zinlose discussie over scholen......
 
Waarschijnlijk was die inval vanwege weer eens een geval van in uniform boodschappen doen.
 
Maskem,

Verklaar je eens nader......Jij bedoelt dat de politie vlieglessen wilden volgen en daaromtrent informatie aan het inwinnen waren of zo iets?

Flyingviking
 
Een kennis van me is daar instructeur en gezien alle verhalen lijkt het mij een prima tent gezien het feit dat ze continue proberen het beste aan kwaliteit te leveren en totaal niet aan praktijken doen die niet door de beugel kunnen (zoals het lesgeven zonder bevoegdheid).
 
Maskem said:
Waarschijnlijk was die inval vanwege weer eens een geval van in uniform boodschappen doen.

Dat heb ik ook gehoord ja. Het schijnt dat de belastingdienst tips heeft binnengekregen dat de uniformen in vrije tijd worden gedragen. Aangezien uniformen onder bedrijfskleding vallen en dus aftrekbaar zijn van de belasting is het niet toegestaan om deze buiten werk/studie om te dragen.
 
MD hoe lang werkt die kennis daar dan al ?
Het schijnt dat ze in hun korte bestaan al vele instructeurs hebben versleten.
 
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, dat staat me niet meer bij. Maar volgens mij sinds begin dit jaar. Ik begreep inderdaad toen hij daar begon dat ze wel op zoek waren naar instructeurs die voor langere tijd aan de slag wilden. Dat schijnt goed gelukt te zijn.
 
Over de inval:

Heeft die nou plaatsgevonden of is het een "broodje aap" verhaal?

Ik werd al bang om mijn gezicht op de Veluwe te laten zien toen bekend werd dat daar een heuse poema rondzwierf......Maarja ook dat aapgehalte lijkt mij vrij hoog.

Wellicht is er een DFA- leerling die e.e.a. kan ontkrachten.

Groeten,

Flyingviking
 
Ik wil alleen maar zeggen dat als je in uniform boodschappen gaat doen, of de trein van Groningen naar Noord-Brabant neemt, dat dat gewoonweg niet getolereerd mag en kan worden. Daarbij komt idd wel dat de politie ook plannen heeft om het luchtruim op eigen houtje veiliger te gaan maken en daar dus lessen voor nodig heeft. Ik heb alleen gehoord dat het gros van de uitverkoren agenten niet door de KLS-selectie is gekomen maar toch in Groningen wilde lessen het het dus bij de DFA gaan proberen. Affijn, als je echt wilt weten of de politie-inval een broodje aap is dan kun je het beste even richting Eelde gaan, je naar plaatselijke AH begeven en het zelf aan een DFA-scholier vragen, ze zijn namelijk helder herkenbaar.. :eek:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top