Plekje ?

FlyEye

New member
Ik zit de 29e alleen in TFL 135 ( AMS - CFU ) ,

vrouw en kinderen gaan een vlucht eerder.

Omdat ik toch maar niet met de SR20 ga heb ik bijgeboekt. Heb al vluchtjes genoeg met de SR20 en het missie profiel is economisch toch eigenlijk max 500 mijl.

Bovendien, voor de 115 euro extra kom ik vanaf EHLE kwa AVGAS nog niet eens tot EDxx

Maar, als er een jumpseat vrij is, ik zit graag voorin ...:haha:

F.

p.s. , ik klap niet bij de landing
 
Tenzij je een schiphol, ivw of arkefly pas hebt schat ik je kans klein voor een stoel met een leuk uitzicht. Maaaarrrr je kunt het altijd vragen, neem je AOPA pas mee en evt brevet, kan de kans vergroten.

Mocht je bij je volgende vlucht op de SR20 nog een stoel vrij hebben, dan kun je me altijd mailen;)

fijne vakantie.

Xwind


ps: heey el Stevo, zit je nog steeds in die zandbak??
 
Heeeeey Xwind,

Jaja ik doe nog steeds de zandbakrotaties. Bestemmingen opzich zijn "iets" anders dan onze standaard CUN, CUR, AUA etc, maar de operatie bevalt me prima.

Mzzls Steef
 
Hey hey...
Als je op de BMI Airbus 321 zit, vergeet die jumpseat dan maar gauw...de cockpitdeur zit zo dicht als de kluis van Fort Knox!
Je moet minimaal een inspecteur zijn van de engelse IVW wil je voorin mee mogen, of natuurlijk BMI staff on duty...
Bij BMI mag je nog geeneens voorin mee als je aan het company-IPB'en bent...

Vlieg je met de Iberworld A320, dan zijn je kansen meteen een stuk groter. Heb gehoord dat ze daar niet zo moeilijk doen met meevliegen op de jumpseat, SPL-pas of idd een brevet is wel voldoende dan...

Succes in elk geval...en vragen kost niks!

Groeten...
 
In Spanje is het in zijn algemeenheid beter geregeld. Op het moment dat je een brevet hebt en je komt door de gate heen. Kleine kans dat ze je laten staan. Wanneer je ook nog Spaans spreekt, moet je je best doen om NIET in de cockpit terecht te komen.....
 
Back
Top