Pino strikes KLM-Cityhopper LUX

Fuelflow

New member
Ola allemaal,

Deze foto is gisteren op het platform van Luxemburg gemaakt. Wie heeft de info omtrent deze serieuze deuk in de radome? Ik hoop maar dat de crew niet te hard is geschrokken, of hebben ze het wel gemerkt? ;)



De TD kan in elk geval weer gezellig aan he werk met enkele matjes en compound... :rolleyes:

Groeten,

fuelflow
 
Last edited:
Radome

Radome

Composite dude....geen matjes. Wordt repair in de shop en de autoclaaf.
Replacement van de Radome is de enige optie.
 
Re: Radome

Re: Radome

NKAWTG said:
Composite dude....geen matjes.
Sorry hoor...ik maakte maar een grapje. :eek: Zelf dacht ik dat het geplamuurd zou worden.
Daarna dacht ik weer dat hij dan misschien wel te zwaar ging worden aan de voorkant, vandaar.
 
Heb wel eens zo'n vogel op de vleugel gekregen tijdens de landing. Gat van een halve meter in de wing-body fairing.

Kan redelijk wat schade aanrichten zo'n beestje!

GF.
 
Yo GF,

Toevallig ergens in schotland......??? Want dan weet ik zeker dat we ex collega's zijn..........

Groeten Steef
 
'Vlieger al door slachtofferhulp opgevangen'

:D

Verbaasd me zo wie zo dat KLM op Luxemburg vliegt, can be a dangerous place zou know...
 
WW1 Flying Ace said:

Verbaasd me zo wie zo dat KLM op Luxemburg vliegt, can be a dangerous place zou know...
.


:confused:


(al moet ik zeggen dat ik gisteren op LUX inderdaad een engine fire, een non-feathered engine out en een engine out op de approach heb gehad... Al was dat uiteraard in de Sim )
 
WW1 Flying Ace said:

Verbaasd me zo wie zo dat KLM op Luxemburg vliegt, can be a dangerous place zou know...

Ik zat me ook al af te vragen waarom de KLM op Schiphol vliegt, dat amsterdam is ook een gevaarlijk gebied, of waarom Air France op Afrika vliegt, daar gebeuen ook vreemde dingen af en toe.;)
 
Back
Top