pilotentekort vs werkoze piloten: Een poll

pilotentekort vs werkoze piloten: Een poll

  • (jonger dan 28) Vond binnen een jaar een baan.

    Votes: 27 50.0%
  • (jonger dan 28) Vond binnen 3 jaar een baan.

    Votes: 11 20.4%
  • (jonger dan 28) Nog geen baan na 3 jaar.

    Votes: 2 3.7%
  • (ouder dan 28) Vond binnen een jaar een baan.

    Votes: 4 7.4%
  • (ouder dan 28) Vond binnen 3 jaar een baan.

    Votes: 6 11.1%
  • (ouder dan 28) Nog geen baan na 3 jaar.

    Votes: 4 7.4%

  • Total voters
    54
Verder kun je natuurlijk de poll naar gelieve uitbreiden met o.a. om te kijken of mensen die in het buitenland solliciteren succesvoller zijn dan mensen die het (alleen) in Nederland proberen/geprobeerd hebben .
TNX voor je antwoord, ph-gjk!

Goed idee voor een volgende poll. Ik vraag me ook altijd af: Is het buitenland een plek waar zelfs Yoda met weinig uurtjes wel een baan kan vinden?

Een mooie gedachte om jezelf gerust te stellen, ach, krappe markt, ach, stella met 500 man extra concurrentie (of 499, als je zelf een van die groep bent) ach, eenderde van de 'ouderen' haalt het niet, nou dan gaan toch we gewoon in het buitenland zoeken. Maar hebben de mensen bij wie het niet gelukt is het gewoon niet in het buitenland geprobeerd? Lijkt me vrij sterk.. Wie is met een schuld van een ton nog steeds niet bereid in het buitenland te werken? Ik denk dat ook de mensen die in het buitenland aan het werk komen, geluk hebben gehad.

Het blijft natuurlijk wel zo dat je vijver veel groter is, als je naar het buitenland wil kijken.
 
Back
Top