Piloot kan niet landen

Ik snap het probleem niet. Zoals al velen gezegd hebben was hij (nog) niet CAT 2/3 current. Ik had alleen niet over de PA vertled dat ik dat niet was. Snappen ze toch niet en krijg je rare kranten artikelen van en nog akeligere reakties. "we moeten uitwijken vanwege dichte mist", punt.
 
Ik snap het probleem niet. Zoals al velen gezegd hebben was hij (nog) niet CAT 2/3 current. Ik had alleen niet over de PA vertled dat ik dat niet was. Snappen ze toch niet en krijg je rare kranten artikelen van en nog akeligere reakties. "we moeten uitwijken vanwege dichte mist", punt.

Helemaal mee eens....
 
Hahaha:

"Waarschijnlijk was er dus helemaal geen copiloot of er zat iemand die er nog minder van kon."

"Dat hebben we gemerkt het begon een beetje te stormen en de piloot heeft me een natte onderbroek bezorgd.. Het leek nergens op."

"Landing is meestal de consequentie van het feit dat een vliegtuig op gestegen is.Dat deze man vrijgegeven is om te vliegen, als hij de landingsprocedures nog niet kent....dat is wel heel erg goekoop van deze maatschappij."

"Nou wij zijn net terug van vakantie met een (andere) low-cost vliegmaatschappij. Bij de landing dacht ik echt dat mijn laatste uur geslagen had! We kwamen eerst veel te hard aangevlogen op de landingsbaan en landden vervolgens met een enorme dreun op de baan om vervolgens nog twee keer na te stuiteren. Ik heb vaak gevlogen, maar volgens mij had deze (Nederlandse) piloot alleen nog maar op de flightsimulator van z'n PC thuis geoefend..."


Heerlijk.

Deze vond ik nog wel geestig:

"Maar goed dat ie niet naar Singapore was gevlogen ... om dan even terug te keren naar Engeland is niet zo makkelijk."


We moeten al deze mensen uitnodigen naar de volgende AWB, denk dat het wel goed cabaret of een goed TV programma zou worden.
 
Net op de BBC: A pilot couldn't land in the fog in Paris and returned to Cardiff. What? Does Cardiff have an airport?
 
Het lijkt me leuk als mensen die willen reageren op de telegraaf site vooraf een klein IQ-testje krijgen... denk dat je daar ook nog wel een leuk artikeltje over kan schrijven....:eek:fftopic:
(And yes i know, je moet je niet ergeren aan reacties op de telegraaf site....):D
 
Back
Top