"Passagiers als ballast vliegtuig gebruikt"

Ik hoop dat die mensen gewoon een nieuw ticket mogen betalen en dat ze niet hun geld terug krijgen hiervoor... wat een raar volk zeg :dozey: Die piloten willen toch ook thuiskomen..
Tot nu toe vallen me de reacties van het Televaag publiek nog mee, de meesten schijnen te snappen dat hier niks gevaarlijks aan de hand was :)
 
Precies wat zweuvert zegt. Die mensen denken dat de piloten wél in een onveilig toestel stappen. Laat die mensen inderdaad zelf maar hun nieuwe ticket betalen.
 
De Teleshit is wel vergeten het vliegtuigtype erbij te vermelden. Blijkbaar is de Airbus Scare al weer in de vergetelheid geraakt, of het betrof deze keer een Boeing... :dozey:
 
Ik zeg dat we er gezien dit berichtje van uit mogen gaan dat de komkommertijd heden is gestart! :biertje:
 
Last edited:
Zitten natuurlijk twee kanten aan het verhaal,

Wij, als mensen die iets van de luchtvaart weten, vinden het een strikt normale procedure voor de balance. En wij zullen dus gewoon mee vliegen zonder te zeuren.:airforce:

Maar stap jij in de achtbaan als maar 1 van de twee gordels goed vast zit, terwijl de achtbaanbebiede jou toch verzekerd dat 1 gordel ook goed genoeg is.....:eek:

scary-rollercoaster-ride.jpg
 
Nou weet je wat ik vind:

Levensgevaarlijke,omdat de aerodinamische draagvlak is daar niet op berekent.Door het gewicht op twee punten te concentreren,ontstaan tegenstrijdige krachten wat als sinergetische spanningen de dragende delen,ernstig verzwakken, daarnaast door de inwaarts en uitwaarts toegevoegde druk, afhankelijke van gebruikte materiaal zal de vliegtuig minstens in drie delen breken
 
Nou weet je wat ik vind:

Levensgevaarlijke,omdat de aerodinamische draagvlak is daar niet op berekent.Door het gewicht op twee punten te concentreren,ontstaan tegenstrijdige krachten wat als sinergetische spanningen de dragende delen,ernstig verzwakken, daarnaast door de inwaarts en uitwaarts toegevoegde druk, afhankelijke van gebruikte materiaal zal de vliegtuig minstens in drie delen breken
 
Als er eeb deur kapot is (en dus misschien onder het vliegen open zou kunnen springen) dan zou dat vliegtuig helemaal niet eens mogen vliegen!! :1855:
 
Aha, dat is de verklaring waarom de 787 first flight weer is uitgesteld. Een van die zwakke plekken moet versterkt worden (en dat hadden ze ook na de eerste vlucht kunnen doen natuurlijk).
 
Jongens er is iets mis met de seatbelts in de voorste 14 rijen, sorry voor het ongemak maar achterin zal er gratis champagne uitgedeeld worden.. Zul je niemand horen klagen.
 
Er stond een smile achter, waaruit mag worden afgeleid dat ik 'levensgevaarlijk' niet zo serieus meende! :)
 
Er stond een smile achter, waaruit mag worden afgeleid dat ik 'levensgevaarlijk' niet zo serieus meende! :)

Als en deur kapot is wil ik ook niet mee.Er zijn al vaker vliegtuigen naar beneden gekomen door kapotte deuren.Ik geef de pasagiers groot gelijk.Dat er niks aan de hand zou zijn beschouw ik als beroepsblindheid.Met het grote aantal ongelukken van de laatste tijd zou je verwachten dat men wel wat zorgvuldiger zou zijn. Eigenlijk had men de passagiers moeten nawegen, of niet hoger als 3000 ft moeten vliegen.
 
Licht er maar net aan wat er met de deur aan de hand is. Door opening mechanism (hydraulisch / electrisch), door locking mechanism (waarvoor vaak specifieke procedures zijn) of iets anders? Ik neem aan dat de crew zeer wel bekend was met het probleem en volgens het principe van "if it's closed, leave it closed" te werk ging. Waarschijnlijk kwam de kist met hetzelfde probleem binnen.

Ik weet niet hoe de deuren op deze kist werken, maar ik neem aan dat de crew zeker de veiligheid op de eerste plaats heeft gezet en dat ze wisten waar ze mee bezig waren
 
Goed, aangezien twee mensen niet doorhebben dat Sandertje en ik een poging tot humor ondernamen; onze teksten zijn de meest domme quotes die we konden vinden in de Televaag lezer comments. Toch jammer dat jullie serieus dachten dat wij dat soort b.s. konden spuien.
 
Ik doelde op een andere reactie, maar gelukkig, want er zijn al genoeg problemen in de wereld met name bovenstaande vlucht. :)
 
Back
Top