Participatie Experimental KitFox Classic IV

HansLab

New member
Ik ben een KitFox Classic aan het bouwen: zie mijn blog http://kitfoxclassiciv.blogspot.com/

Verwachtte oplevering eind 2012, voorjaar 2013. Het kan sneller, maar bouwe is zo verrekte leuk: ik doe er zo lang mogelijk over:rolleyes:
Het toestel zal op Middenmeer komen te staan, al is EHLE ook nog een optie - en eigenlijk zoek ik een plekje op EHHV.
Ik zoek participanten die willen vliegen.

Een toestel als dat is gemaakt om te vliegen, het slijt van teveel staan. Ik wil de bouw zelf afronden (al ben je welkom met raad & daad) en dus niet primair op zoek naar bouwhulp. Maar zodra ze klaar is moet er wel gevlogen worden - en ik zal al blij zijn als ik 50 uur per jaar haal...
Bel me als je geinteresseerd bent, dan praten we over mogelijkheden en verwachtingen.

Hans 06 51544347
 
Hans,

Schitterend ;)

'n Stick & Rudder IV, verdient natuurlijk wel 'n echte ...., klikkerdeklik.

Can't wait to see her Flying ;)
 
Ook van hieruit felicitaties en aanmoediging! Maar, al is die stermotor heel stijlvol, voor de zichtbaarheid lijkt hij minder positief. En het verbruik durf ik me zelfs niet afvragen...
 
Ook van hieruit felicitaties en aanmoediging! Maar, al is die stermotor heel stijlvol, voor de zichtbaarheid lijkt hij minder positief. En het verbruik durf ik me zelfs niet afvragen...
Op zo'n mooi vliegtuig hoort m.i. een echte motor ;)

Alleen het geluid al en het verbruik valt wel mee.
"Fuel consumption: Avgas 100LL or high octane mogas: 22 ltrs/hour @ 80% Power".

Bron
 
motor

motor

Geen zorg: mijn KitFOx heeft een ' gewone' Rotax 912 ben ik bang. De manual van de fabrikant gaat ook uit van Rotax-motoren (al is er heel wat meer aangehangen: VW; Lycoming; Subaru: verschillende Rotaxen).
Dank voor de opbeurende woorden, ik laat weten hoe ik 'vaar'.
 

Attachments

  • 4_208.jpg
    4_208.jpg
    7.8 KB · Views: 0
Geen zorg: mijn KitFOx heeft een ' gewone' Rotax 912 ben ik bang. De manual van de fabrikant gaat ook uit van Rotax-motoren (al is er heel wat meer aangehangen: VW; Lycoming; Subaru: verschillende Rotaxen).
Dank voor de opbeurende woorden, ik laat weten hoe ik 'vaar'.

Ziet er goed uit! Ik ga zeker je blog in de gaten houden! :biertje:
 
Back
Top