Overtolligheid MP

c150

New member
Is er al zicht vanuit de VNV of Martinair hoe de overtolligheid bij Martinair gaat worden opgelost? Vertrek van nog meer co-piloten naar bijv. KLM als coco maakt het loonplaatje van MP nog slechter dan het nu al is.
 
Kwestie van goed lezen. Oplossing gaf ik niet. Ik gaf wel aan dat tijdelijke maatregelen een structurele overtolligheid van 50 fte niet oplossen en dat je de problemen moet oplossen waar ze ontstaan. Volgens mij doet geen enkele freight operator het goed, zie Singapore, Cathay en Lufthansa. Andere topic gaat al ruim 21 uitgekauwde pagina's over Passage MP en dat is al een jaartje gestopt.
 
Kwestie van goed lezen. Oplossing gaf ik niet. Ik gaf wel aan dat tijdelijke maatregelen een structurele overtolligheid van 50 fte niet oplossen en dat je de problemen moet oplossen waar ze ontstaan. Volgens mij doet geen enkele freight operator het goed, zie Singapore, Cathay en Lufthansa. Andere topic gaat al ruim 21 uitgekauwde pagina's over Passage MP en dat is al een jaartje gestopt.
Zie niet in waarom ik niet goed lees.
Kennelijk sta je niet achter je vorige post in het andere topic?
Maar waarom innhemelsnaam een nieuw topic openen om dezelfde vraag/ reactie op een andere manier weer te geven?
 
B763,

Helemaal mee eens. Iemand die geen clue van de inhoud heeft en graag even een vuurtje
wenst op te porren. Hou ik ook wel van soms maar we hadden al een topic.

By the way Cessna, ben jij niet die type rated 767 vlieger, lees praatjesmaker, die met veel bombarie jaren geleden kwam solliciteren en die we maar naar de "buurman" hebben laten gaan?

S
 
OK de MP CEO neemt nu ook de benen naar Wizz. Qatar dumpt Cargolux. Allemaal de schuld van KLM uiteraard. En nu?
 
Volgens mij doet geen enkele freight operator het goed, zie Singapore, Cathay en Lufthansa.

Kweennie hoor....ook dit jaar voor LH Cargo weer zwarte cijfers. Ingekakte markt is merkbaar, dat wel.
 
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-N..._Cargo_verder_geïntegreerd_met_Air_France-KLM

"Volgens algemeen directeur Marcel de Nooijer van Martinair vormt deze stap een mijlpaal in de vrachthistorie van Martinair. “Het is uniek als project in onze industrie en verstevigt de rol van Martinair Cargo als operating carrier binnen de groep”, meldt hij in Wolkenridder Actueel."

Dit zie ik even niet, we boeken voortaan niet meer onder het nummer van Martinair maar uitsluitend nog onder Air France/KLM en dat zou de rol van Martinair Cargo verstevigen? :confused:

(ik zie het eigenlijk als een volgende stap naar het einde van Martinair)
 
Cityhopper wordt ook verhandeld als KLM ticket nummer; bestaat wel als eigen bedrijf.
Martinair wordt gewoon de vracht cityhopper van KLM.
 
Gelukkig zijn er van die briljante individuen zoals Schuiltje , DE brommer capitein, die de vracht in de belly van zijn ............... met zorg zal behandelen want hij is zo ongelofelijk blij met wat HIJ doet. Moet dus allemaal goed komen met alles en iedereen!

Bovenstaande post is alleen te begrijpen voor VNV leden die meelezen op het VNV forum waar deze man zeer constructief aan een discussie deelneemt.
De rest van de lezers, doe geen moeite deze "constructieve" bijdrage te begrijpen.
 
Gelukkig zijn er van die briljante individuen zoals Schuiltje , DE brommer capitein, die de vracht in de belly van zijn ............... met zorg zal behandelen want hij is zo ongelofelijk blij met wat HIJ doet. Moet dus allemaal goed komen met alles en iedereen!

Bovenstaande post is alleen te begrijpen voor VNV leden die meelezen op het VNV forum waar deze man zeer constructief aan een discussie deelneemt.
De rest van de lezers, doe geen moeite deze "constructieve" bijdrage te begrijpen.

MMM is dit wel constructief dan? Lijkt mij meer op een aanval met gestrekt been.
 
Als je meeleest of het VNV forum dan begrijp je het. Als iemand een aanval met een gestrekt been uitvoert dan is het wel de persoon die Sjakie aanhaalt.

Daar waar andere KLM-ers wel proberen constructief na te denken en een oplossing te vinden is zijn enige doel de boel op scherp te stellen met zijn achterlijke opmerkingen.

@Sjakie; bij deze mijn excuses voor mijn "collega".
 
Ik lees ook mee op het vnv forum.
Is oog om oog, tand om tand dan de oplossing?
En waarom op airwork?

CRM wise, wat is beter? Kolen op het vuur, of bluswater erop.
 
Cpt-x,

Ik val aan met gestrekt been? Dat meen je niet, als meelezer zou ik het dan anders verwoorden misschien dat ik verdedig tegen iemand die met gestrekt probeert "iets" neer te halen!

Ik waardeer ten zeerste de zeer constructieve opstelling van zowel MP EN KLM leden die er is op dit moment. Deze meneer is actief en draagt niet bij aan welke constructieve oplossing dan ook. Hij is degene die juist de gevoelige plekken bewust opzoekt. Ik voel me dan ook niet aangesproken best collega X. Bezint eer Gé begint, we zijn juist goed bezig.

Voor de goede orde, ik heb niets met de Ovo claim/rechtszaak te maken.

Max rate, we gaan er echt uitkomen en excuses voor iets waar je niets aan kunt doen hoeven echt niet al worden je woorden gewaardeerd.

Collegiale groet.
 
Dus je vindt dat schuiltje zijn boekje te buiten gaat, (is wat voor te zeggen) en dan is het gerechtvaardigd om als reactie zelf ook hetzelfde te doen?

Of vindt je dat:

DE brommer capitein, die de vracht in de belly van zijn ............... met zorg zal behandelen

niet denigrerend bedoelt is?

Voor de goede orde, ik reageerde niet om stelling te nemen in deze kwestie. Het was meer de toon van je post en de plek.
Laten we het wel civiel houden en iedereen in zijn waarde laten, ook al doet je tegenstander het in jou ogen niet.
 
Back
Top