Orange Aircraft Leasing zoekt vliegers?

André

Member
Beste mensen,

Dit kwam ik net tegen op het internet, voor wie nog een baan zoeken.

Thursday, 18 December 2008

Due to expansion of contracts Orange Aircraft Leasing BV is now hiring
CAPTAINS and FIRST OFFICERS for their fleet of B1900D’s.

A full time employment contract will be offered to successful candidates. Assignments may vary with European operations up to 16 days on duty, 8 days off and operations elsewhere may be for 30 days, with 15 days off.


http://www.flyorange.com/orange/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28

Groeten

:radar: André :radar:
 
En ik dacht dat ze genoeg mensen op de lijst hebben die graag willen starten.
Nahja hopelijk blijft dit een tijdje bestaan.
 
Junior01: En wat is er verkeerd met een turboprop? Die light twins van jou hebben er ook 2 turboprops onder hangen. Enige verschil is dat die van jouw een paar propblades meer hebben en ze een behuizing om de prop gehangen hebben.
Op dit moment is elke baan een goede baan (zolang je tenminste geen geld mee hoeft te nemen).
 
Op dit moment is elke baan een goede baan (zolang je tenminste geen geld mee hoeft te nemen).

En volgens mij is dat wel het geval...
zie thread:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=8763
Misschien wel de reden dat de vacatures na 3 maanden nog niet allemaal gevuld zijn?Of heeft Orange heel erg veel vacatures voor co-piloten?

Ben meer nieuwsgierig naar dat eventuele faillisement dat besproken werd in bovengenoemde thread... :(
 
Faillissement is opgeheven, maatschappij in ere hersteld. Bij 5 machines zeker 2,5 crew per kist nodig, selectieprocedures en opleidingen in volle gang, tot nu toe 4 crews gereed, dus nog enige selecties/opleidingen te gaan. Is OAL trouwens niet een van de weinigen die nog low timers aanneemt?
 
saved by the bell

saved by the bell

Faillissement is opgeheven, maatschappij in ere hersteld. Bij 5 machines zeker 2,5 crew per kist nodig, selectieprocedures en opleidingen in volle gang, tot nu toe 4 crews gereed, dus nog enige selecties/opleidingen te gaan. Is OAL trouwens niet een van de weinigen die nog low timers aanneemt?

En nou niet allemaal tegelijk gaan hoor, nu ze ineens in ere hersteld zijn en een goede toekomst tegemoet gaan. Straks worden de aanname eisen strenger (lees eigen bijdrage hoger).
 
Junior01: En wat is er verkeerd met een turboprop?

Absoluut niets. Sterker nog, ik heb op de 1900 gevlogen en er ontzettend veel plezier op gehad. Ik zou alleen mijn huidige lifestyle niet voor opgeven om er naar toe terug te gaan. Echter als ik op een jet zat ver van Europa zou ik dat misschien wel opgeven. Dus absoluut geen kwaad word over turboprops van mij mocht dat zo zijn overgekomen.
 
Turboprop vliegen is gewoon erg leuk. Echt vliegen en je kunt overal lekker doorheen knetteren. Om te beginnen is het absoluut veel waard. De ervaring die je ermee opdoet is van veel waarde voor als je naar een jet overstapt. Plus je waardeert het leven op een jet bij een fatsoenlijke club later veel meer. De pay bij de meeste prop-airlines is niet je van het, dus op een zeker moment moet je de overstap doen naar jet om niet in de regionals te blijven hangen. Toch, ik mis nog vaak de dagen op de de turboprop, want op de meeste jets is het toch een beetje knoppen drukken en wachten op je "heerlijke" dogfood.

kortom, als het je niet te veel kost en je kunt het redelijkerwijs "handelen" financieel, zeker doen!

Climb350
 
Huh, niet voor lang meer ;)

is het voorstel goedgekeurd dan? ben een paar dagen vrij dus weet niet wat de uitslag is. nja, als ik die lasagne uitwring en de olie opvang kan ik m'n autootje er weer 5 km op laten rijden.....dus ECHT rouwig ben ik er ook weer niet om ;)

Climb350
 
doelde je soms hier op?

Plastisch chirurg laat auto rijden op vet van patiënten
Uitgegeven: 23 december 2008 11:46
Laatst gewijzigd: 23 december 2008 11:51
AMSTERDAM - Een plastisch chirurg in Beverly Hills gebruikte het bij zijn patiënten weggezogen vet als brandstof voor zijn terreinwagen.

Dat meldt het Amerikaanse zakentijdschrift Forbes.

Zowel dierlijk en menselijk vet bevat triglyceride waar biodiesel van gemaakt kan worden. Uit ruim 3,5 liter vet kan ongeveer 3,5 liter brandstof gehaald worden.

Dokter Craig Allen Bittner claimt dat zijn patiënten zelf aan hem vroegen of hun vet voor biodiesel gebruikt kon worden. Of de praktijken van Bittner helemaal legaal waren is onduidelijk want de arts heeft zijn kliniek inmiddels gesloten en is verhuisd naar Zuid Amerika.
© NU.nl
 
is het voorstel goedgekeurd dan? ben een paar dagen vrij dus weet niet wat de uitslag is. nja, als ik die lasagne uitwring en de olie opvang kan ik m'n autootje er weer 5 km op laten rijden.....dus ECHT rouwig ben ik er ook weer niet om ;)

Climb350

Nee, nog niet bekend. Ik vind die Lasagna wel te baffen eigenlijk...
 
@ sink rate: zoiets ja..trouwens wel een heel milieubewuste arts hoor, mag ik wel. mooie bijverdienste voor al die moddervette amerikanen:

"suck my fat away, drive cheap" :D

climb350
 
hmm, waar ben jij based dan?...want dat moet dan andere lasagne zijn....anyway, hoop dat het afketst en er een beter voorstel wordt gedaan.

Climb350

Klopt, is andere Lasagna. Ik zal binnenkort die van jou ff proberen, zo rond 1 april......;)
 
Back
Top