Opendag KMA woensdag 23 februari

Wepz

New member
Klik hier!

Op de airwork meeting hadden we het er toevallig over, dat we de KMA weleens van binnen wilden zien.
Dus ik ben de 23ste van de partij. Ik ga maandag even bellen, nog meer mensen die dan van de partij zijn?
 
Ik ben denk ik ook wel van de partij 23 februari, al bestaat de kans dat ik dan al uit de selecties lig:rolleyes:

Die routebeschrijving die je erbij krijgt is trouwens wel handig.....:grijns:
 
Ik heb de uitnodiging inmiddels al paar dagen binnen. Nog meer mensen die ik a.s. woensdag van het board kan tegen komen?
 
ik kan niet :(

ach, ik ben al een keer geweest. en ik kan altijd Alien nog wel es wat dingen vragen op de zweefvlieg club :p:
 
Dat was dan een informatiedag van de KMA.

Nog een glimp opgevangen van de februari lichting die net terugkwam van hun avontuur. Enige airworker die ik gezien denk te hebben is Nikita, de enige vrouw tussen al die mannen.

Augustus lichting helaas niet gezien.

Voor de rest beetje de KMA bekeken en veel verhalen aangehoord.

Toch maar blij dat ik voor officier vlieger ga en niet voor voorlichter, want al die verhalen zijn wel vermoeiend, vooral als het meeste op de KL van toepassing is. :rolleyes:

Maar goed, weer een ervaring rijker, ziet er wel vet cool uit die KMA! :D
 
Wepz said:
Toch maar blij dat ik voor officier vlieger ga en niet voor voorlichter, want al die verhalen zijn wel vermoeiend, vooral als het meeste op de KL van toepassing is. :rolleyes:

Zo is de hele KMA nu eenmaal.....
 
Back
Top