Open Dagen [FOTO TOPIC]

Wepz

New member
Zet hier een paar foto's neer die je hebt genomen op de open dagen van 18 & 19 juni 2004.

===============

Hieronder 5 impressiefoto's (sterk verkleind) van vandaag (18 juni 2004):

impressie_1.jpg


impressie_2.jpg


impressie_3.jpg


impressie_4.jpg


impressie_5.jpg


===============

De vliegers genieten in ieder geval van hun break :grijns:!
 
Hey was jij er ook Wepz?? Helemaal niet gezien :D! En dat terwijl ik echt non-stop bekenden tegen kwam. Was inderdaad heeeel gaaf en jah, frecce tricolore en de red arrows daar kan natuurlijk niemand tegen op...............vette show hoor!!! Maar was zoooo veel moois te zien :D! Spitfire man.............wat een kist is dat toch :D! Maar goed, zal maar ophouden want als ik ga opnoemen wat ik mooi vond ben ik nog wel ff bezig :p!
Greetz!
 
Zijn hier trouwens nog mensen die op 23 july op Farnborough International 2004 rondlopen? Ik ben alleen op 23 july van de partij.
Grt,
 
Hier de beloofde foto's van Vicomte :grijns:, wat doet hij het toch goed hé? :D

Wie Vicomte als poster op zijn kamer wil hebben hangen, de originele formaten (72x54cm), moet mij maar even mailen :p:...

===============

vicomte_1.jpg


vicomte_2.jpg


vicomte_3.jpg


===============

De rest van de foto's leken een beetje op die van gister! Was vandaag lekker weer met af en toe een (fikse) regenbui...
 
Mogen foto's van je vervoer ook? :grijns:

PICT4007.jpg


PICT4006.jpg


PICT4005.jpg


PICT4004.jpg


PICT4003.jpg



De kick van snelheid heb ik wel weer ervaren dus :D :cool:

ps: En nogsteeds baal ik dat ik de selectiestand niet heb gezien :mad:
 
Ik heb veel foto's gemaakt, maar je mag er niet veel in 1 post doen, dus de rest komt nog.

12240cJEhCgdJ.jpg


12240uvFjFJAF.jpg


12240QmLaFpCF.jpg


12240WLF9dUdL.jpg


12240JXgyYV7f.jpg


12240Mc1sZuyp.jpg


12240m0BVfWnN.jpg


12240CW53iF6F.jpg
 
12240qqadAcph.jpg


1224063pPScGw.jpg


12240q5jP4gbE.jpg


12240P64iU0Rs.jpg


12240CwnxUgw7.jpg


Ok, nu is het ff mooi geweest. Ik heb ze al behoorlijk verkleind, misschien zijn ze nog te groot. ;)
 
Last edited:
Hee Thanx!!

Ik heb zelf geen goede camera dus ik heb geen foto's gemaakt, maar nu heb ik toch nog een paar mooie plaatjes om het behang mee te versieren:) !
Was nog even verleidelijk om die peugeot te nemen, maar ben toch maar voor de vliegtuigen gegaan;) ..
 
Die van de Red Arrows zijn wel erg goed gelukt ja. Die gasten zijn echt wel de top.

Liever de Red Arrows aan de muur dan de Peugeot. :D
 
Je moet de foto's eerst uploaden. Dat kan in de "cockpitview" hier op Airwork. Bij mij werkte het hier vreemd genoeg niet, dus ik heb ze via een andere site ge-upload.

Trouwens iemand welke kist dat vage spaceship uitziende toestel is (mijn 8e foto)?
 
Er waren een aantal dingen waarvan ik thuis al wist dat ik er een foto van wilde maken. Eén zo'n ding was het moment dat tijdens de KLu F-16 demo de vlieger flare verspreidt. Net op het moment dat hij dat doet (de tweede en mooiste keer) ben ik mijn rolletje aan het verwisselen. :(

Ik kan helaas nog geen foto's plaatsen omdat ik een analoge spiegelreflex heb.
 
heeft iemand belang bij een 40mb groot amateur filmpje vd open dagen?? of is dat te groot voor de meesten? was ik even benieuwd naar want ik wou m eigenlijk op internet zetten...

ciao :airforce:
 
Back
Top