Open dag; in pak?

Whaha, die kreeg ik inderdaag:haha: maar me antwoord was: Helaas waren alle open dagen al tot Eind Maart Vol!:grijns:
tja.. daar kan ik natuurlijk ook weinig aan doen:dozey:
Maarja zoals eerder gezegt; ze zullen echt niet iedereen gaan afvinken wie nou wel of niet in pak loopt op de open dag, je wordt waarschijnlijk geeneens herkent als je later terug komt op de sollicitatie!



Op internet valt ook hele hoop te vinden hoor;)


Ik zou zeggen ga op dat internet eens op zoek naar een cursus Nederlands. Dat is namelijk ook een aanname eis van de KLM... :dozey:
 
Kom ik met de vraag:
'Open dag; waarom niet in pak?'

Ik was zelf niet in pak, maar wel netjes met overhemd en colbert. Geef me een reden om het niet te doen? Ook al onthouden ze je niet. Als ik nog een keer naar een open dag zou gaan zou ik wel in pak gaan. Misschien overdressed als de pest, maar het zal me werkelijk niets, maar dan ook niets interesseren als mensen denken, zozo die ziet er wel erg netjes uit voor een open dag. Beter dan: zo die heeft ook net een marathon gelopen.

Zou eens goed nadenken over de opmerking die FD daar maakt.
 
Misschien dat als je als enige in pak komt opvalt, waardoor je eventueel een pluspuntje krijgt tijdens de selectie, ook al was het tijdens de opendag.
 
Ik ben met de opendag gewoon in een blousje met een spijkerbroek gegaan. Er zijn daar zoveel mensen dat ze daar absoluut niet gaan voorselecteren. 3/4 die daar rond liep zag ik toch al geen selectie doen. Wij werden begeleid door 2 studenten aan de kls. Die hebben zoiezo niks met de selectie te maken. De directeur geeft wel een speech maar ik betwijfel of hij al die gezichten kan onthouden. Het kan natuurlijk geen kwaad om in pak te gaan maar bij mij was niemand in pak. (Ga dan ook niet in lonsdale kleren of zo)
 
Wat Flying Dutchman hierboven bedoeld is simpel....
Natuurlijk hoef je niet in uniform naar een open dag. Aan de andere kant, je weet nooit wie je tegen komt op zo'n dag. Tref je wel iemand die je straks achter de tafel tegen komt, dan maak je wel een goede eerste indruk. ;)

Maar nogmaals... niks hoeft natuurlijk.
 
Of als je slim bent doe je eerst selectie in pak, en ga je daarna pas naar open dag! (zoals ik)
ben je toch al aangenomen en maakt uiterlijk niks meer uit:p


Natuurlijk niet, dus op school gewoon ook een keertje zonder pak aankomen, kijken of ze er iets om geven:dozey:

Maar idd, op de opendag is het niet nodig
 
Ik zou het mensen iig zeker niet afraden om in pak te komen. Beter overdressed dan underdressed.

Dat is dus ook wat veel mensen hier zeggen. Maar dan staat er altijd wel weer eentje op die zegt; "ja maar ik heb het in spijkerbroek en t-shirt gedaan".
Beste mensen... in de luchtvaart zul je massa's mensen tegen gaan komen die het "anders hebben gedaan", maar dat hoeft niet per definitie te betekenen dat je hun weg had moeten volgen. ;)
 
Tsja, trek een pak aan als je daar zin in hebt. Maar het maakt inderdaad niets uit, je wordt niet onthouden. Punt (toch?).
 
Nou... Als je in een Hawaï overhemdje komt met teenslippers en korte broek (ja met dit weer) wordt je wel onthouden hoor :grijns:

Kom gewoon verzorgd, stel je vragen en meldt je aan voor de selectie. Dan pas gaat alles tellen!

Succes!
 
Back
Top