op zoek naar de job

albatros

New member
hoi iedereen,

ik heb onlangs mijn frozen atpl behaald en ben dus zoals velen op zoek naar DE eerste job!

een paar dagen geleden kreeg ik een link van een vriend die zijn opleiding aan het doen is in belgië waar men bezig is met een recrutering.

Na het bekijken van die link bleek het dat je als student van die school veel grotere kansen maakt...


mijn vraag was nu, zijn er mensen met zulke ervaringen? Ook al heb ik mijn opleiding elders gedaan, zou ik dan toch mijn cv daar ook naar sturen of zijn zulke dingen eerder kansloos?

In ieder geval kijk ik uit naar wat goeie tips van jullie en voor de geinteresseerden heb je hier de link:


http://www.whitewingseurope.be/wwe/nl/jobs_boag.asp

ps: is het beter om voorzichtig te zijn naar wie je stuurt? of zijn je kansen groter van gewoon naar gelijk wie te sturen? ook bv een BA ??
 
Alktijd reageren maar lees dit ook effe:
Heard it was Bore Air owned by Sandy Bore from South Africa, N reg aircrafts and AOC from Ghana. Crews based out LUX
maw niet betalen voor je rating!:eek:
 
Gewoon doen. Heb ik laatst ook gedaan. Is nog te recent om er iets te van kunnen vertellen qua voortgang :)
 
hierbij een update:

Er zijn een 60 tal mensen benaderd voor intakes, waaronder ondergetekende. 1e selecties zijn ATPL examens, 2e zal een persoonlijk interview zijn en het laatste een sim sessie.

Men wil eerst 12 man aannemen en een handjevol voor in een 'pool'.


Success aan de rest die ook is uitgenodigd!

ps. je rating wordt betaald.
 
Last edited:
Sounds good, als het daadwerkelijk van de grond komt. Vooral voor ab-initio's. Wie zou nou niet op een 747 willen beginnen? En dan word ook nog es je type-rating voor je betaald. Mooier kan toch niet...
Maar ik moet het toch nog eerst zien hoor. In ieder geval succes voor iedereen die uitgenodigd is.
 
oleeee

oleeee

Heren,

in ieder geval bedankt voor de raad van toch te sturen!!! Tot mijn grote verbazing heb ik een mail van hen terug gekregen waarin staat dat de selectie zou doorgaan midden mei.

Ze gaven mij ook de raad om gronding de ATPL vakken te herzien.

Heeft iemand hier ervaringen mee, wat voor vragen en onderwerpen je juist moet herhalen voor zo'n interviews???

Alle hulp en ideeen zijn welkom!!!!


ivm BOAG, kreeg ik te horen dat dat de naam zou zijn van de eigenaar.... dus een zekere heer BOAG met dan Air erachter :rt:


groeten, en kzou zeggen CV's opsturen !!! :radar: :p:
 
Hhmmhh..klinkt toch goed, ik zal het ook maar eens gaan invullen.
Hebben jullie dat ding trouwens met de hand ingevuld of gewoon alles lekker getyped?
 
54 mensen worden nu uitgenodigd om naar de volgende ronde te gaan...

Iemand al iets gehoord ?

Greetz,
 
Ik heb meegedaan aan de eerste selectieronde op de 14e mei maar ik heb nog niks van hun vernomen. Ik lees op de andere forums dat er al mensen uitgenodigd zijn voor de tweede selectie.

Volgens mij heb ik het dus niet gehaald :( :( :( BWEEHHHHHH

Moet ik daar naar toe bellen om zeker te weten ???

A VERY SAD GM. :(
 
Back
Top