op kamers bij de kls in eelde?

Geronimo3

New member
dag allemaal,
zoals jullie misschien eerder hebben gelezen ben ik bezig met de selectie voor de april klas bij de kls

ik woon zelf in hoofddorp en de campus is in eelde, een flink stuk uit elkaar verwijderd dus
het handigst is om daar op kamers te gaan lijkt mij, nu heb ik daar een aantal vragen over:

- heeft iemand enig idee hoeveel de huur per maand is?
- kan je een kamer nemen met eigen toilet/douche?
- moet je zelf zorgen voor je meubilair of kan je die overkopen, of staat er gewoon al meubilair in de kamer zelf?
- hoever zijn de kamers verwijderd van de school zelf? ik had nmlk gelezen dat de campus dus in eelde zit maar de vliegschool in paterswolde?

alvast bedankt :D
 
De huur is 320 euro per maand momenteel (kan gewoon meegefinancierd worden mocht dat nodig zijn, de levensonderhoud lening),
de kamers hebben een eigen douche en toilet,
je moet in ieder geval zelf een bureaustoel regelen (bed en bureau staan er al volgens mij),
De kamers en de school zijn op het zelfde terrein, ik schat dat er zo'n 150 meter tussen zit.
 
Mocht je door de keuring heenkomen, dan kan ik je sterk aanraden om op het internaat te gaan wonen. Het is 50 meter lopen naar school. Zelf woon ik in Groningen, maar ga ook op de campus wonen. Als de lessen elke dag om 8.00 beginnen, is elk uutje dat je langer kan slapen meegenomen. Bovendien is het gewoon mega gezellig. Stukje teambuilding zeg maar :grijns:

Veel succes met de keuring!
 
Waarom bel je niet gewoon met de school? Of bezoek eens de opendag.

Wat me ontzettend verbaast is dat je (blijkbaar) nog nooit een opendag hebt bezocht, maar wel voor de KLS hebt gekozen.

Suc6 met je keuringen.
 
Back
Top