oordopjes

Viper1983

New member
Hoi Hoi,

ik ben eigenlijk op zoek naar oordopjes die een bepaald frequentie bereik filteren.
Weet iemand waar je zulke dingen kunt laten maken?

Ik ga vanmiddag ff naar een winkel waar ze ook hoor apparaten hebben, maar ben niet zeker of het daar kan.\

plz advise :radar:

groeten!
 
Die oordopjes heten otoplastieken

Op www.beterhoren.nl kun je ook terecht.
Ik heb ze daar ook vandaan en ze werken fantastisch.

Weet nog niet wat het met vliegen doet, heb ik nog geen ervaring mee namelijk.
(Wel na de zomer ;) )

De winkels waar ze hoorapparaten hebben zijn de winkels waar je moet zijn...
 
Ik dank u allen hartelijk!:D

Ik zal eens kijken als ik over 2 week weer in nl ben.
Bedankt voor de reacties.

Groeten,

Martijn
 
Vlieg zelf met otoplastieken van Beter Horen... Zitten erg comfortabel en je kunt ook nog normaal praten. Ze filteren namelijk een bepaald frequentiespectrum, daarvoor plaatsen ze specifieke filters afhankelijk waarvoor je ze gebruikt. Ik heb de motorrijdersversie zonder handgrepen genomen, dat past beter met headset.
 
Vlieg zelf met otoplastieken van Beter Horen... Zitten erg comfortabel en je kunt ook nog normaal praten. Ze filteren namelijk een bepaald frequentiespectrum, daarvoor plaatsen ze specifieke filters afhankelijk waarvoor je ze gebruikt. Ik heb de motorrijdersversie zonder handgrepen genomen, dat past beter met headset.

Ik heb dezelfde versie. Erg makkelijk.
Welke kleur filter heb jij erin zitten?
Ik heb de mijne in eerste instantie gekocht voor
discotheekbezoek, dus er zitten zware filters (oranje)in.
 
Yo,

Je hebt ze in verschillende soort en maten (klinkt net als de condomerie.......).

Ik heb zelf 2 soorten doppen:

1- Deze schakelt al het geluid boven 85 dB uit (laat spraak dus wel door). Met deze doppen kan je onder de uitlaat van een APU babbelen. (geschikt voor walk around).

Merk: Variphone (te halen bij elke gehoortoestellenzaak)

2- Een 15 dB vermindering van het geluid (errug handig voor HF R/T en om het geruis van het toestel te verminderen).

Merk: Intersafe (te halen bij bijv Groeneveld Elcea BV, hier heb ik via de KLM mijn 767 dopjes vandaan)

Suc6,

Groeten Steef
 
hee das eigenlijk wel handig dit, heb een paar keer half gekeken, vooral om tijdens het uitgaan mn oren niet te overbelasten, maar inderdaad, waarom niet tijdens het vliegen gebruiken :) bedankt voor de links ook al heb ik er niet om gevraagd ;)
 
Ik heb in de tijd dat ik op het platform werkte via mijn werkgever oordopjes laten maken, men heeft toen een gipsafdruk van mijn oor gemaakt en 2 weken later had ik de oortjes.

Ik gebruik ze nog als ik nu buiten de kist aan het checken ben en ik moet je zeggen het is ideaal, men kan op normaal volume tegen je praten en de rest van het lawaai wordt gefilterd, ideaal om je oren dus te beschermen (ps tegen snurkende vrouwen en huilende baby's helpt ie niet :D)
 
Back
Top