Ook op de Dash?

peut

New member
Capt kwam van de CRJ by the way :biertje:

Kom jij ook binenkort bij ons op de dash ?
 
CRJ?? Welke van de twee? Eéntje van de twee is al weer weg, hoorde ik.

Heb geboden op de laatste uitschrijving van 4 posities. Ik heb nog ruim 10 man vóór me, dus het zal nog even duren. Alhoewel de DokterDokter soms rare dingen doet... Stinkt-ie nog steeds zo erg??
 
haha ja hij stinkt nog steeds zo erg omdat die gast 1 x in de 2 week douched geloof ik! tering!

Zal het nooit vergeten, cpt kreeg zijn release check. Geland op VIE, tijdens het taxiën opeens "TRAFFIC", "TRAFFIC" . Picco meteen z'n knuisten om z'n yoke en de PL en z'n kop bijna uit het raam om te kijken waar die traffic hing.

tja dat kon ook niet anders dan bij ons zijn he... dat er eentje dan zo gestrest reageert.

Trouwens laatst toen de pax uit stapten op de 400, kwam er op eens "TEN" door de gpws. Dat is ook erg geinig :grijns:
 
Ja en dan zonder zeep hè !!!!!

Zijn laatste tijd toch wel meer van de CRJ gekomen ? Die blonde dame was het in ieder geval niet.
 
Zijn laatste tijd toch wel meer van de CRJ gekomen ? Die blonde dame was het in ieder geval niet.

Nee, die bedoelde ik niet. Die is al langer dan een jaar weg.

Zijn onze 2 landgenoten al met de linetraining begonnen op de 300?
 
Dit topic is ontstaan uit off-topic berichten in de TCAS-thread.

ik dacht al... wat hebben we verkeerd gezegd, waardoor Diana onze posts heeft verwijderd :D

@Liftdumper

Ik geloof dat 1 van de langenoten nu op de sim zit, of net is begonnen met line training.

Trouwens!
Dat die luxair gasten (30 stuks heb ik gehoord) lekker bij ons supervisie komen vliegen schiet ook niet op voor onze dienstplanning. Dat wordt dus waarschijnlijk weinig 400 vliegen.
Mooi bagger is dat, nog meer van die korte vluchten waar je denkt.... kom ik nog vooruit of gaan we achteruit?:confused:

Nou dan heb je hem ZEKER overflared...

en ze stapten allemaal nog bij exit 1L uit...
Dat is het leuke van deze toestellen, de Rad. alt doet vaak rare dingen.
 
Bij Luxair zullen ze blij zijn dat ze van jet naar q400 mogen.
 
Back
Top