Onur, continuing story?

Status
Not open for further replies.

cpt-x

New member
ROTTERDAM - Een Airbus A321 van de Turkse chartermaatschappij Onur Air is dinsdag (18 juli) tijdens de landing op Rotterdam Airport beschadigd, toen het met de staart de baan raakte. Het toestel was met 154 passagiers afkomstig uit Antalya. Niemand van de inzittenden raakte gewond. De oorzaak van de ‘tailstrike’ is nog niet bekend, zo meldt de IVW aan Luchtvaartnieuws.nl.

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/
 
Dat kun je wel zeggen! Er is inmiddels zoveel gebeurd met deze airline dat over toeval niet meer gesproken kan worden. Toen ze na het verbod voor het eerst weer landde op Eindhoven airport was ik aanwezig op het platform. Met een 'bumpy landing' en een brandstoflek in de vleugel lieten ze ook toen geen visitekaartje achter :grijns:

Ben benieuwd wie er nog durft te vliegen met dit brokkenbedrijf.
 
hmm, ik zag hem nog langsvliegen 30 seconden voor de "bumpy" landing dus. Ik vroeg me al af wat onur air hier deed. Heb hem al een hele tijd niet op rotterdam zien landen. normaal zie ik alleen transavia en vlm. Het was dus weer eens leuk om een a321 te zien, wel jammer dat het dus gelijk fout moet gaan.

Immortal
 
Heb wel te doen met de mannen van Onur.

Nog geen jaar geleden zag ik er eentje al zijn fuel dumpen... op het platform. Nu een tailstrike. Soms zit het mee, maar meestal toch echt wel tegen.

F&S

ps: Trans.com heeft daar toch ook nog op zijn staart gelegen?
 
Er gebeurd zoveel bij andere maatschapijen(ook in NL) en daar hoor je nooit niks van (brabants) ik vind het weer zware paniek om NIKS
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top