Ongeluk Pan Am Flightacademy

Kace

New member
Lees net op PPRuNe dat er in Arizona een kistje van Pan Am is verongelukt met aan boord een leerling en zijn instructrice. Helaas hebben beiden het niet overleefd.

Weet iemand of het hier personen van de KLS betreft? Hoe dan ook, het is een verschrikkelijk verlies voor alle betrokkenen. Mijn condoleances bij deze.
 
Hierbij ook mijn condoleances aan alle betrokkenen.
En als ik het goed lees is het geen leerling van Oxford, KLS of Sabena.
 
Verschrikkelijk. Vraag me af wat er gebeurt is, maar dat krijgen we vast nog te horen.
Het ging overigens om een leerling van de Pan Am flight academy.
 
Het betreft een Cessna 152 van PAIFA (Deer Valley) en dus niet van Pan Am (Scottsdale). Aan boord bevonden zich vermoedelijk een instructeur in opleiding en een medewerker van PAIFA en voor zover bekend dus geen student. Over de toedracht van het ongeval is nog niets bekend.
 
Roach said:
Het betreft een Cessna 152 van PAIFA (Deer Valley) en dus niet van Pan Am (Scottsdale). Aan boord bevonden zich vermoedelijk een instructeur in opleiding en een medewerker van PAIFA en voor zover bekend dus geen student. Over de toedracht van het ongeval is nog niets bekend.
Ah, zo zie je maar weer dat er altijd verschillende verhalen de ronde doen. Mijn versie had ik gehoord van iemand die nu in Scottsdale zit.
De tijd zal het leren...
 
[OT]

Hee Roach, wat leuk dat je één van m'n foto's gebruikt als avatar. Royalties mogen naar bankrekeningnr ###.###.#### :D

[/OT]
 
'PAIFA' door Roach aangehaald, is denk ik een afkorting van Pan Am International Flight Academy.

Nooit over nagedacht maar bij nader inzien best logisch :)

Hee Roach, wat leuk dat je één van m'n foto's gebruikt als avatar.

Hehe, ik vind het inderdaad een erg mooie foto, PM me dat nummer dan maar :p
 
Roach said:
Het betreft een Cessna 152 van PAIFA (Deer Valley) en dus niet van Pan Am (Scottsdale).

FYI...

KLS opleiding in Scottsdale wordt gedaan door Sabena
KLS opleiding in Deer Valley wordt gedaan door PAIFA = Pan Am Flight Academy
Pan Am zit ook op Deer valley
 
Back
Top