NVAO geaccrediteerde vliegschool

Hallo,

Ik vroeg me af of er personen zijn die weten of een bepaalde vliegschool NVAO geaccrediteerd is. Het zit zo, volgend jaar heb ik een halfjaar profileringsruimte (lees: minor). Ik dacht eraan om misschien een PPL te doen + een aantal uren vliegen. Het moet namelijk komen op 30 ECTS. 1 ECTS staat gelijk aan 28 studieuren. 30 * 28 maakt 840 studieuren. Ik denk dat een PPL daar dik onder zit.

Maar zijn er misschien hier personen aanwezig die weten of er een NVAO vliegschool hier in NL of buitenland bestaat? Het liefst in Europa.

Ik hoor het graag.

FtL
 
Als je fulltime met het halen van een PPL bezig bent kan je in een of twee maanden alle theorie en praktijk gedaan hebben. Een fulltime half jaar kan je er dus zeker niet van maken.
 
Hallo FtL,

Wel aan gedacht om een JAA (Europees) PPL in Amerika te halen? In 4 weken tijd max. en veel goedkoper dan in Nederland! Graag wil ik je wel verder informeren en adviseren.
Laat maar even weten, tis vrijblijvend!!

Vriendelijke groeten en succes alvast.
 
Hallo FtL,

Wel aan gedacht om een JAA (Europees) PPL in Amerika te halen? In 4 weken tijd max. en veel goedkoper dan in Nederland! Graag wil ik je wel verder informeren en adviseren.
Laat maar even weten, tis vrijblijvend!!

Vriendelijke groeten en succes alvast.

Incl. vliegticket, verblijf en administratiekosten ben je zo weer 12k kwijt neem ik aan. Daarnaast kan goedkoop je ook een duurkoop komen te staan en daar heb ik ook niet bepaald zin in. Weet een aantal scholen waar kwaliteit hoog in het vaandel staan, hier in Europa, waar je all inclusive op 10k uitkomt. Wanneer je zelfs wat zuiniger leeft het minder uit kan komen.

Maar je mag me een PM sturen, altijd leuk!

Ik zie 'm wel verschijnen.



On Topic: met mijn docenten het over gehad en uiteindelijk besloten om het niet te gaan doen. Dit komt omdat er alleen een aantal Amerikaanse vliegscholen een NVAO accreditatie hebben jammer genoeg. Maar bedankt voor de input wolkenkrabber & immortal :) !
 
Back
Top