Nu ook in Luxemburg... lage prijzen met Ryanhair

Iemand zin om zich in te checken? :D

d2.jpg
 
je haar laten knippen bij ryanhair kost dus meer dan met ryanair europa rondcrossen.... interesting!
 
Meng Leiven Jung, hummen mir daat an Letzeburg och scheen? Éch mèngen!!
Geseist de? Bei eis as aales billiger wie bei eich!

Huest du daat verstoan Superpilut?:D:D:D
 
Zal ik je nog wat vertellen: op stap met een stel Letzenburgers in MAS: die stonden verbaasd ervan hoeveel woorden met t Limbo's overeenkwamen...

errug geinig dat RyanHair...heb maar een kopietje in de crewkamer opgehangen :D
 
ben een beetje teleurgesteld na het zien van de fotoos. Waar zijn de kapsters uit het oostblok nou?
Helemaal geinig zou zijn als je voor het ultra lage tarief je eigen water en shampoo mee kan brengen. :)
Knip maar raak voor een knaak anno 2008..
 
Moet zeggen, liep er laatst langs en de foto's geven idd een belabberd beeld. Zag er een paar aan het werk, ze waren er geknipt voor.

Här Taildragger an Superjhemp, kéint Dir emol a Mersch kommen w.e.g? Kennt dir selwer mal gucken.

Hebben ze trouwens ook een Hema dus kan je echte drop en Jip en janneke bubbeltjeswijn scoren. Maar geen rookworst.
 
Maar hoe zit het met de prijzen? Is het inclusief belastingen?

Of is de aangegeven prijs alleen het knippen en moeten er belastingen betaald worden?
+x euro voor het zitten op de stoel? (wat vervolgens doodleuk verplicht is)
+x euro voor het afvoerkosten van het geknipte haar?

mag je tegen betaling als eerste een stoel uitzoeken?

;)
 
Moet zeggen, liep er laatst langs en de foto's geven idd een belabberd beeld. Zag er een paar aan het werk, ze waren er geknipt voor.

Här Taildragger an Superjhemp, kéint Dir emol a Mersch kommen w.e.g? Kennt dir selwer mal gucken.

Hebben ze trouwens ook een Hema dus kan je echte drop en Jip en janneke bubbeltjeswijn scoren. Maar geen rookworst.

Hummer een Hema op Miersch? Mein leiver Jung, aales war anders an meng zeit do!
Met enige heimwee denk ik er nog aan terug trouwens. Af en toe ben ik nog in Lux en eet steevast wel een keertje Jud mat Gaardebohnen, Wonnerbar. Kom idd nog wel eens in Mersch ja.....:D
 
Dat gaat nog, die J+G, maar ik blijf nog steeds ver weg van Kuddelfleck. En als je dan bedenkt dat aan de overkant in de Topaze een Bart Smit, Blokker en C&A zit. Er komt nog een Leen Bakker bij, naast de Zeeman. (Staan de luxemburgers ook versteld over, zulke lage prijzen. Op school praten alle moeders erover hoe fantastisch dat wel niet is, terwijl in NL je je de ogen uit de kop schaamt als je zegt dat je daar kleren koopt.)

Mijn kids leren de allochtone kids in het dorp ook wel een paar woordjes Nederlands dus over een tijdje praat het hele dorpje hier gewoon Nederlands.


Rav', het gekke is eigenlijk dat in LUX de legacy kappers juist de verborgen prijzen en toeslagen er op na hielden.

Staat op het raam, knippen €24,00. Hmmm okay, prijzig maar goed. Moeten we het even wassen (mag voor dat geld wel denk je) hupsa vier euro erbij zonder dat ze dat erbij vertellen. Föhnen, twee euro, beetje gel hoppa drie euro erop. Sta je bij de kassa, slaat de dame 33 euro aan. En dan hebben we het nog niet eens over de tarieven voor de dames.

Dus die Ryanhair zal hier met duidelijke afspraken en transparante prijzen wel eens voet aan de grond kunnen krijgen. Misschien moet ik maar eens een proefvlucht gaan maken.
 
Nee scharen worden geleverd, de spiegels van 2mx2m moeten ze wel elke ochtend op de fiets meenemen.
 
Back
Top