Nog niets gehoord of gelezen over Rekkof

Berven

New member
We hebben de laatste tijd nog niks meer van gehoord van herstart van de productielijnen van Fokker 70/100, onder de noemer Fokker 70/100NG. Zit wel nog wel schot in dat proces? Ik las haast ook niet dat betreffende maatschappijen orders hebben geplaatst voor Fokker 70NG of Fokker 100NG. Ik herinner me nog wel dat Rosen Jacobsen (CEO Rekkof) heeft gezegd in het begin van 2007 nog wel een half jaar duurt dat hij zou beslissen of wel doorgaat of niet.
Ik heb vermoeden dat het wel stroef verloopt met de herstart van Fokker-productielijn. Er zijn helaas nog veel hobbels te nemen voor Rekkof om toch deftintief van start te gaan. Ook onderhandelen ze ook met toeleveranciers en bepaalde landen waar ze misschien amblasseren. Voor Fokker-liefhebbers hoop ik dat het wel door kan gaan.

Euuh, wie weet toevallig meer van, kun je ons nog wel toelichten wat de ontwikkelingen zijn?:boring:
 
Ben ook erg benieuwd, maar ben bang dat dit nu al te lang duurt om een succes te worden. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
 
Rosen Jacobsen verkoopt eerst VLM aan KLM voor een stevige prijs, is ie van de F50s af.

KLM heeft er opeens 14 (?) + 18. En zoekt gelijk maar vervanging.

RJ heeft nu genoeg beginkapitaal om rekkof door te starten en maakt KLM LondonCityhopper (zoals die tak dan heet) tot launch customer.

Twee vliegen in één klap heet dat.
 
Zegt Rekkof niet steeds dat ze volgende maand gaan beginnen?
Lijkt op kroegen die reclame maken met morgen gratis bier...maarja elke volgende dag heeft ook weer een volgende dag en dus komt die morgen nooit...:boring: Rekkof heeft hetzelfde denk ik een beetje...En zal dus ook nooit beginnen...(lekker duidelijk voorbeeld als ik dit zo na lees... :D )
 
Back
Top