NLS kwaliteit, gehoord van AIS??

Ben ik benieuwd naar je 1 en 2 maar ik zal wel niet bij de "velen" horen dan...

Jongens moeten we elke 2 weken hetzelfde topic openen over mijn school is beter dannnnnnnnn? Wordt er een beetje ziek van hoeveel mensen er wel niet bij de KLM zijn aangenomen en het kamerdebat in de wandelgangen waar blijkbaar de complete jaarvergadering wordt gehouden!

Ten eerste vind ik niet dat hier de aanzet wordt gegeven tot de discussie die jij noemt. Ten tweede staat er toch echt in de topictitel 'NLS kwaliteit' en dat is nou juist waar ik naar vroeg. Misschien dat mensen die er pas zijn afgestudeerd wat nieuws kunnen brengen.

Tot slot noem ik het mijn derde keus om aan te geven dat het een prima alternatief is, zoals zoveel mensen dat vinden. Omdat ik een tijd geleden wat negatieve verhalen had gelezen en het nu al een tijdje 'stil' is rond de NLS vroeg ik me dan ook af hoe de school ervoor staat.

nog even het antwoord op je vraag :blabla:

1. EPST,
2. KLS
3. NLS :)
 
Ten eerste wordt die kwaliteit altijd gegeven ten opzichte van andere scholen - Of wil je gewoon horen met welk percentage iedereen afstudeert?

Ten tweede kan je van de NLS kwaliteit alleen spreken als je er zelf op hebt gezeten of er intensief mee te maken gehad hebt - Dus wordt het dan een pissing contest voor de NLS'ers om op te scheppen hoe geweldig het wel niet was.

Ten derde...dat mag je zelf weten :D
 
de 'kwaliteit' uit zich in aantallen mensen die een (goeie) baan bemachtigen :). en dat is idd wel eens in vergelijking met andere scholen. hoe moeten we anders een keuze maken?
 
dat klopt, maar er zijn ook geen getallen beschikbaar van de EPST of KLS. Toch hebben we een goed beeld van waar deze mensen terecht komen. Ik weet van de NLS dat er 'vroegah' mensen bij de KLM werden aangenomen, maar zo las ik hier ergens dat de KLM niet echt tevreden was over deze kandidaten. De school is wat dat betreft een beetje in aanzien gedaald en dat koppel ik aan de kwaliteit.

Vandaar dus de vraag, zijn er mensen recent afgestudeerd en waar ben jij of waar is je klas zo ongeveer terecht gekomen? daar draait het uiteindelijk allemaal om :)
 
Ben net aangenomen bij de AIS. Ik heb altijd een goed gevoel gehad bij deze opleiding door de platte organisatie en, in mijn ogen no-nonsense-aanpak. Ik heb iig weinig ervaringen met andere scholen, naast de opendagen uiteraard, maar soms moet je na alle achtergrond onderzoeken te hebben gedaan ook op je instinct afgaan. Ik heb genoten van het hele traject en kan niet wachten om te beginnen in de zomer aan de opleiding om mijn ATPL te halen.

Trouwens, hun vloot, voornamelijk Socata's tb-9 en tb-10's, vliegen zeer gemoedelijk! Kosten weinig moeite om gecoordineerd te houden voor een aspirant vlieger en maakt het VFR vliegen zeer ontspannend.


hoe was de selectie ? :p
 
Back
Top