NLS, Hoofddorp, leraren?

Dhr Arts en Dhr v Beers geven nu beide les op stella in beek.
De opmerkingen aan het begin van deze topic zijn erg herkenbaar:grijns:
vooral 'it can ruin your day' ;)

Zijn wel hele goede leraren naar mijn mening:)
 
van Arts kregen we op de EMVO ook les, fantastische vent.
Het grappige was dat wij later tijdens een soort 'dropping' op de vaalserberg(waarbij we onze weg terug moesten vinden naar Woensdrecht) we gingen liften op een hele willekeurige plek, en wie stopt er.....inderdaad Arts!
 
Last edited:
Wij begrepen een bepaald onderdeel van performance niet en toen ging hij het uitleggen aan de hand van: Wat piloten doen in hun vrije tijd, bier drinken en stoer doen! Toen kwam er een heel verhaal achteraan over hoe ze bijv hun stoerheid gingen bewijzen en het mooiste ervan was nog dat we het uiteindelijk begrepen! Echt geweldig:grijns:
 
Last edited:
Die arts vloog toch zelf op een jetstream volgens mij, weet er eigenlijk iemand waarom die daar ooit mee gestopt was?

Hij had trouwens een hekel aan mij omdat ik tijdens de lunch aan tafel als 1 april grap vertelde dat de paus was overleden, hij zat niet ver van me af, maar hoorde het duidelijk wel, vond hij niet zo leuk. (hij was behoorlijk gelovig)
 
Hahaha, shock.. heb je dat van die Jetstream niet eens 3 keer gevraagd op vrijdagochtend.. na nachtelijk Maastricht op donderdag? ;)
 
Back
Top